האסון בתאילנד, אשר גבה את חייה של ישראלית בת 12, הותיר את משפחתה באבל גדול ובהלם מוחלט על החופים, לאחר שהצליחו להיחלץ מהאש בלב ים. 



צפו: רגעיה האחרונים של הספינה בתאילנד. צילום: TNN24

נציגי משרד החוץ הגיעו אל האי על מנת לעזור למשפחה בהליכים אל מול הנציגים המקומיים ובהליך חזרתם לארץ. שעות הלילה בתאילנד מקשות מאוד על החיפושים, שיתחדשו ויעלו הילוך עם אור ראשון.



האירוע עצמו התרחש בשעות אחר הצהריים. הנערה, ביחד עם משפחתה, נספתה בספינת טיולים בדרום תאילנד במהלך טיול משפחתי, אחרי שהמעבורת שעליה שהתה עם בני משפחתה עלתה באש במהלך שיט בדרום תאילנד. הילדה טיילה יחד עם  הוריה ואחיה. סירות דייגים וסירות מנוע מיהרו לכיוון המעבורת הבוערת ופינו 114 נוסעים לעבר חופי האי או נאנג הסמוך. 



"השריפה שהתפתחה החלה במנועים והילדה נחנקה כתוצאה משאיפת עשן, לא ניתן היה לחלץ אותה בשלב זה, כל הנוסעים, בכללם המשפחה, הורים ושני האחים, קפצו למים . נתי עצמו ונציגי חב"ד עושים את דרכם למשפחה בקארבי.



משטרת תאילנד הודיעה כי נפתחה חקירה כנגד בעלי וקברניט ספינת "הנסיכה או נאנג 5", תוך כדי העברת ביקורת בכלי תקשורת מקומיים לפיו "מנוע כזה לא יכול להתפוצץ סתם".



נתי חדד "מקוסמוי - חילוץ והצלה" אמר למעריב אונליין: "על פי הידוע לי, המשפחה יצאה מפוקט לקארבי. הם לקחו מעבורת ובשלב מסוים, אחת הילדות של המשפחה ירדה לשירותים שנמצאים סמוך לאיזור המנועים".



משרד החוץ, המחלקה לישראלים בחו"ל, ושגרירות ישראל בתאילנד מבררים את נסיבות המקרה ומחפשים אחרי פרטים נוספים.