בעוד שחברת "נטפליקס" ממשיכה להוביל את המהפכה של שידורי התוכן בעולם הסטרימינג (צפייה ישירה באמצעות האינטרנט תמורת תשלום),  גם חברת "אמזון" ממשיכה לתת פייט ולנסות להביא תכנים איכותיים לקהל שלה. 
על פי דיווחים שונים, חתמה "אמזון" חוזה עם הבמאי האגדי ספייק לי,במסגרתו ייצור את סרטו החדש "שיראק". בסרט, שיצולם בשיקגו, צפויים לככב כוכבים  שנולדו וגדלו בשיקגו, כמו ג'רמי פיבן והראפר קניה ווסט. עלילת הסרט תתמקד בעלייה שנרשמת בעיר לאחרונה בעבירות נשק. 
לפי הדיווח, לי פועל על מנת להביא לסרט גם את השחקן סמואל ל. ג'קסון לתפקיד קטן. הסרט צפוי להמשיך את הקרב בין אמזון ונטפליקס על הצופים שמעדיפים לצרוך את התוכן שלהם באמצעות האינטרנט. 
 

נטפליקס יצרה בעבר סדרות איכות כמו "כתום זה השחור החדש", והסדרה המדוברת "בית הקלפים" בה מככבים קווין ספייסי ורובין רייט , ומציגה את עולם התככים של הפוליטיקה האמריקאית. 
אמזון לא טומנת ידה בצלחת,  ויצרה בעבר את הסדרה "טרנספרנט", שזכתה להצלחה ולשבחי הביקורת על הדרך בו הציגה נושא טעון ושנוי במחלוקת - טרנסג'נדריות. חוץ מזה צפוי לצאת שם  גם פרוייקט מסקרן ביותר, בו יביים לראשונה הבמאי וודי אלן סדרה בת 6 פרקים לטלוויזיה.