"זו היתה שגיאה להדיח את הרודן העיראקי סדאם חוסיין", טען הסנטור ראנד פול המתמודד על מועמדות המפלגה הרפובליקנית לנשיאות.
הסנטור מקנטקי ביקר בברוקלין ונאם במיפגש עם קבוצה של עסקנים מקומיים חרדיים: "סילוקו של חוסיין מהשלטון גרם לכך שאיראן התעצמה והפכה חזקה פי שתיים ממה שהיתה לפני המלחמה בעיראק".
   

ראנד פול הוא בהשקפתו החברתית והפוליטית ליברנט וידוע בהתנגדותו להתערבות ארה"ב במלחמות ובסכסוכים איזוריים. ביקורו בברוקלין והופעתו בפני נציגים של המיגזר הדתי-חרדי הם חלק ממאמץ  של הסנטור להשיג תמיכה בקרב המצביעים היהודיים.
   
"סדאם חוסיין היה הבלם נגד איראן. הסונים לא אהבו את השיעים. היום עיראק היא מדינה המשועבדת לאיראן", הסביר. הסנטור הזהיר מפני מהלכים במטרה לסלק את באשר אל-אסד  מהשלטון בדמשק. "כל פעם שאנו מדיחים רודן חילוני התוצאה היא כאוס והתגברות האיסלם הרדיקלי".
הורגש מאמץ מצד המועמד הרפובליקני להפריך את הערכות שהוא איננו נמנה מהתומכים הנלהבים של ישראל. "לדעתי ישראל היא בעלת הברית והידידה החזקה ביותר שלנו בעולם. ישראל היא הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון ואני תומך בה מאוד".
   
הקהילה היהודית הגדולה המתרכזת בשכונות בברוקלין שברובה הגדול היא  חרדית-חסידית הופכת בכל עונת בחירות בארה"ב ליעד נחשק ומועדף על מועמדים משתי המפלגות. הציבור החרדי-חסידי בברוקלין הוא שמרני בהשקפותיו הפוליטיות ונוטה ברובו הגדול לתמוך במועמדים רפובליקנים.

הסנטור הרפובליקני ידוע גם בהצהרותיו נגד סיוע החוץ שארה"ב מעניקה לארצות כולל הסיוע לישראל.  בתשובה לשאלה של אחד הנוכחים בנושא זה אמר, "הרי יום אחד ישראל תהיה צריכה להיות עצמאית. אני לא אומר להפסיק הסיוע עכשיו".