מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, טען הערב (שלישי), כי ארצות הברית משתמשת בסעודיה שנלחמת בחות'ים בתימן, במטרה להביא לחלוקה עדתית של העולם הערבי. 
בדבריו הזהיר נסראללה: "פרויקט חלוקת מדינות ערב שמנהלת ושיגנטון, עלול להכניס את האזור, כולל סעודיה, למלחמת אזרחים שתימשך מאות שנים".
בנאום שהועבר בשידור ישיר בערוץ "אל-מנאר" הלבנוני, האשים מזכ"ל החיזבאללה את ושינגטון בשימוש בארגון "המדינה האסלאמית", דאעש, לקידום האג'נדה של חלוקת העולם הערבי. "האמריקאים חושפים את כוונותיהם באמצעות חקיקה בקונגרס שתאשר את חימוש הכורדים והשבטים הסונים בעיראק", אמר. "ברור היום, כי יש ניסיון אמריקאי להכשיל את ממשלת וצבא עיראק מול ארגון דאעש", הוסיף נסראללה.

 
"קיים רצון בתימן להכשיל את התקופנות, למרות האסון ההומניטרי"

 
לדבריו, סעודיה שעומדת בראש קואליציה ערבית ללחימה נגד המורדים בתימן, נכשלה במבצע והיא מרמה כאשר טוענת כי השיגה את מטרות המבצע. "ההודעה שמבצע 'סופה נחרצת' השיג את מטרותיו, אינה נכונה ומה שמתרחש זה תרמית", אמר נסראללה. "לא הושגה אף לא מטרה אחת מהתוקפנות, כולל המטרה העיקרית, השתלטות סעודית-אמריקאית על תימן. גם מבצע ההמשך 'השבת התקווה' מוכיח את הכישלון החרוץ של סעודיה", טען נסראללה.
מזכ"ל החיזבאללה הכחיש שאיראן, בת בריתם של המורדים החות'ים, מעורבת בנעשה במדינה. "סעודיה הופכת את המצב הפוליטי בתימן למורכב יותר, בניגוד גמור להצהרות שלה ולמטרותיה", הוסיף. "קיים רצון בתימן להכשיל את התקופנות, למרות האסון ההומניטרי".
את הדיווחים שאיראן ויתרה על סוריה, בתמורה לחתימה על הסכם הגרעין עם המעצמות, כינה מזכ"ל חיזבאללה "שמועות כוזבות" ו"לחימה פסיכולוגית שמטרתה לפגוע במורל הסורי ובעמידתם האיתנה נגד מלחמת העולם המתנהלת נגדם". לדבריו, "לצבא סוריה הישגים כבירים בכמה אזורים". 
בנאומו חשף נסראללה כי חיזבאללה השתתף לראשונה בלחימה באזורים שאליהם לא הגיע קודם לכן והבטיח לעם הסורי שארגונו "יילחם לצידם עד לניצחון". עוד ציין נסראללה כי המערכה על רכס קלמון, הנחשב לאזור אסטרטגי, טרם החלה.
במסר פנים-לבנוני אמר נסראללה: "לו היינו ממתינים להחלטה כלל לבנונית, היו הקבוצות החמושות במקומות רבים בתוך המדינה. אנו משלמים את מס הדמים, כדי שהאזרחים יחיו בכבוד ובביטחון".