סיפור חיסולו של מנהיג אל קעידה לשעבר אוסמה בן לאדן שונה ממה שהיה ידוע עד כה, כך טוען העיתונאי זוכה פרס הפוליצר, סימור הרש. 

על פי הרש, בן לאדן לא נמצא על ידי האמריקאים באמצעות מעקב אחר שליחיו, אלא  למדו על מקום המצאו מקצין מודיעין פקיסטני לשעבר שבגד בממשלתו תמורת 25 מיליון דולר. 
בן לאדן, כך על פי הרש, הוחזק במשך שנים על ידי המודיעין הפקיסטני לפני שכוחות הקומנדו האמריקאים פשטו על המתחם בו הוחזק. העיתונאי טוען כי המתחם בו שהה האיש שיזם את מתקפץ ה-11 בספטמבר נמצא פחות מ-3.5 ק"מ מהאקדמיה הצבאית של פקיסטן, כך שלא סביר שהפקיסטנים לא ידעו על המצאו שם.

עוד טוען הרש, כי ברגע שארצות הברית למדה על מקום המצאו היא דיווחה על כך לשני בכירים בצבא הפקיסטני, שסיפקו בתמורה מידע מודיעיני שאיפשר לאמריקאים לטוס דרך המרחב האווירי. 
אפילו קבורתו של הטרוריסט בים לא ארעה במציאות, טוען העיתונאי. לדבריו, מקורות מסרו לו שה-CIA התשלט על הגופה: "לא היתה תכנית לקחת את הגופה לים, ולא נערכה קבורה ימית", כתב.
על פי מקור שציטט הרש, כוחות הקומנדו התרברבו שהרגו את בן לאדן באמצעות ירי והשליכו את חלקי גופתו בהרי הינדו-כוש. צוות הספינה ממנה הושלכה גופתו לכאורה, צוו שלא לדבר על הנושא.
לבסוף, טוען הרש, הקבצים שעסקו בפשיטה על המתחם בו שהה בן לאדן נמחקו ממחשבי הצבא והועברו ל-CIA. 
מהבית הלבן לא נמסרה תגובה על טענותיו של הרש.