סיפור שכנראה לא היה מתרחש בישראל; חמישה ילדים בני 11 נאלצו להישאר מאחור בזמן ששאר חבריהם לשכבה יצאו לטיול סוף שנה בן יומיים בפריז שכולל ביקור ביורו-דיסני. 

לא מדובר על עונש ולא מדובר על טעות. בית הספר הזמין אוטובוס שהיו בו רק 49 מושבים לילדים וכך גם הזמין רק 49 מקומות לינה בפריז. העובדה שיש יותר ילדים בשכבה לא הזיזה למנהלת בית הספר היסודי ווייל היל באנגליה, כי למעשה נרשמו 54 ילדים.

בחודש נובמבר 2014 בית הספר ידע שיש מספר גדול יותר של מזמינים ולא טרח לשנות את ההזמנות כי ציפה שילדים יבטלו. המנהלת לא טרחה לעדכן את ההזמנות או לעשות משהו כדי להכליל את כל הילדים בטיול.

מה שהמנהלת הורתה לעשות זה הגרלה. ובית הספר הגריל חמישה ילדים שלא יסעו לטיול, אבל ירשמו לטיול בשנה הבאה. בינתיים, בזמן שהם נשארו מאחור בוכים ופגועים, אסור היה להם להישאר בבית והם חויבו להגיע לבית הספר.


לא נורא. אולי בפעם הבא. צילום מסך דיילי מייל

מנהלת בית הספר אמרה שהגרלה כזו היא דבר מקובל בבית הספר באנגליה ולכן היא לא רואה בעיה והילדים שנשארו יעשו "פעילות כיפית" כמו ללכת לבריכה ולרכב על אופניים. הילדים אמרו שהכי כאב להם היה לראות כמה כיף חבריהם עושים דרך האינטרנט והודעות ברשתות החברתיות.