צעירה אוסטרלית בשם ביאנקה פייזי נכנסה להריון לאחר בילוי של לילה אחד. פייזי החליטה לנסות לאתר את האב ברשת החברתית Gumtree. למרבה הפלא האב אכן נמצא, אך התגובות באינטרנט לחיפוש שלה היו אכזריות. 



האינטרנט כידוע יכול לעזור לנו אך מנגד הוא יכול להתגלות במיטב אכזריותו. פייזי, אם יחידה ממערב אוסטרליה למדה זאת על בשרה.



פייזי פירסמה מודעה ברשת החברתית Gumtree בשנה שעברה, לאחר שחיפשה אחר האיש שהיא ידעה רק כי שמו הוא ג'רמי, משום שהיא נכנסה ממנו להריון כתוצאה מסטוץ של לילה אחד. במודעה שהיא פירסמה היא כתבה: "אני מחפשת בחור, שאת מספר הנייד שלו לא שמרתי. חשבתי שלא אראה אותו שוב אבל כפי שמתברר... יש לי משהו ששייך לו. בילינו את הלילה ביחד ובסופו של דבר נכנסתי להריון".



עוד היא כתבה: "החיפוש שלי על הבחור נכשל שוב ושוב וניסיתי גם לבדוק במלון בו שהינו אך החיפוש לא העלה ממצאים. ממה שאני זוכרת, שמו הוא ג'רמי (אמא שלו קוראת לו ג'רמיה) והוא מתגורר במוראלי עם חברים".



היא הוסיפה תיאור שלו: "הוא היה נאה, בסביבות מטר ושבעים וארבעה סנטימטרים, בשנות ה-20 שלו, בעל שיער חום, עיניים חומות, ג'נטלמן, מאוד ידידותי וללא קעקועים".



לזה היא לא ציפתה


מרגע שעלה הפרסום שלה, החלו לתקוף אותה זרים ברחבי הרשת ושלחו לה מסרים מאיימים. "זה נורמלי מבחינתי לקבל הערות כמו 'שרמוטה', אבל אלה שהכי פגעו בי היו אלה שאמרו 'את צריכה לעשות הפלה', אמרה פייזי.



היא הוסיפה: "בפעם האחרונה שבדקתי, נשים הורשו לישון עם מי שהן רוצות. זו בהחלט לא הפעם הראשונה שלילה אחד הוביל לתינוק וככל שאני יודעת, זה מחייב שני אנשים כדי שזה יקרה".



פייזי אמרה שאם ג'רמי יתקשר אליה היא תשמור על זהותו באופן פרטי. "אם הוא ייצור איתי קשר, זה יהיה רק ​​בינינו ולא מול כל העולם".



בחודש ינואר פייזי ילדה תינוק יפה, לו קראה לוגן ובישרה בשמחה כי מצאה את אביו. בחשבון הפייסבוק שלה היא כתבה: "אני בחורה ברת מזל - לא רק שמצאתי את אבא של לוגן אלא התברר לי אחרי כמה חודשים כי הוא ג'נטלמן מוחלט, מתוק, אדיב ומאוהב לחלוטין בתינוק שלו".



אז כנראה שניסים יכולים לקרות גם ברשת.