מהבית הלבן נמסר הערב (שישי) כי האופציה הצבאית נותרה על השולחן בהקשר לאיראן, אבל הממשל בארה"ב מבקש את האופציה הדיפלומטית ראשית.

דובר הבית הלבן ג'וש ארנסט אמר כי הסכם הגרעין עם איראן דווקא יחזק את האופציה הצבאית מצידה של ארה"ב אם איראן תפר את התנאים. הוא הוסיף כי ההסכם יעניק לארה"ב מבט מעמיק יותר לפעילותה של איראן.
עוד נמסר מהבית הלבן כי אם הקונגרס האמריקני ידחה את הסכם הגרעין עם איראן, אז איראן לא תעמוד בפני ההשלכות למעשים שלה. ארנסט הוסיף כי לא לגבות את העסקה תביא לכך שאיראן תצא ללא עונש. הוא אמר שהממשל סמוך ובטוח כי יש לו תמיכה רחבה בקרב הדמוקרטים בבית הנבחרים.

שר הביטחון משה בוגי יעלון התראיין הערב ב"אולפן שישי" בחדשות 2, אמר גם הוא כי "אופציה צבאית מול אויב כמו איראן חייבת להיות וישראל חייבת להיות מסוגלת להגן על עצמה בכוחות עצמה".

"אילולא המאמץ של מדינת ישראל לא היו סנקציות שמוטלות על איראן", אמר יעלון והוסיף ש"התפיסה של להימנע מהעימות, כשצריך להתעמת איתו ולדחות את זה לקדנציה, לעשור הבא לדור הבא - עלינו לא מקובלת".
 

"מזכיר ההגנה קרטר מגיע לישראל", אמר יעלון, "ויש לנו הרבה על מה לדבר כי יש לנו אויבים משותפים ונצטרך להיערך למצב החדש של איראן כמדינת סף גרעינית".

"נצטרך בסופו של דבר, בעוד מספר חודשים לאחר שיאושר ההסכם  - אנחנו נבוא ונדבר על התמורות שמגיעות לישראל כדי לשמור על יתרונה הבטחוני", אמר יעלון.