אזרחי יוון התקבצו מחוץ לבנקים עם פתיחתם הבוקר (שני), לאחר שלושה שבועות ללא פעילות. 
מדובר בסימן הראשון המעיד על חזרה לשגרה לאחר שהוחלט להמשיך ולנהל מגעים לקבלת חבילת סיוע מגוש האירו, במטרה לחלץ את יוון מהמשבר הכלכלי.
עם זאת ימשיך הפיקוח ולא יתאפשרו העברות כספים לחו"ל, מצב שלדברי קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, "אינו מבטא חיים נורמליים". בתוך כך, שוק המניות יישאר סגור לעת עתה. 

תורים ארוכים הצטברו מחוץ לבנקים במרכז הבירה, אתונה, כשאנשים רבים הגיעו לבנקים לאחר שפעילותם הוקפאה במשך שלושה שבועות.
המגבלות על משיכת כסף מזומן שהוגמשו במקצת נותרו כפי שהיו, כאשר ישנה הגבלה שבועית של משיכת 420 יורו בשבוע, זאת לעומת 60 יורו שהיה ניתן משוך אחת ליום. 

"יכול להיות שיהיו תורים בגלל שרבים ימהרו למשוך כספים"
"ימשיך הפיקוח על משיכת כסף, אך אנחנו נכנסים לשלב שכולנו מקווים שמבשר נורמליות", אמרה לוקה קטסלי, ראש איגוד הבנקים ביוון.
בנקאים מסרו כי צפויים שיבושים קלים ולדבריהם צפויה חזרה לשגרה. "אני לא צופה בעיות משמעותיות, אנחנו מוכנים לשרת את הלקוחות", אמר בכיר בבנק פיראוס. "יכול להיות שיהיו תורים בגלל שרבים ימהרו למשוך כספים, הוסיף הבכיר.
סגירת הבנקים היוותה סימל מרכזי של המשבר הכלכלי ביוון שהיתה על סף יציאה מגוש היורו. אולם ראש ממשלת יוון, אלכסיס ציפראס מכוון לתכנית סיוע שתשאיר את יוון עם הראש מעל המים.
התנאים הקשים של הסכם החילוץ יכללו העלאת מיסים, קיצוצים בפנסיה, ומגבלות נוספות על ההוצאות הציבוריות. בתמורה מקווה יוון לקבל 86 מיליארד יורו.