לאחר הפריצה לשרתים המאובטחים של אתר הבגידות אשלי מדיסון וגניבתם לכאורה של פרטים אישיים של 37 מיליון לקוחות, יצאו בעלי האתר עם הודעה מרגיעה. לכאורה.

בעלי האתר מסרו שהשרות של מחיקה פיזית של נתוני לקוחות, אותו שרות שהפורצים אמרו שהוא לא אמיתי, אכן עובד ומוחק בצורה פיזית כל זכר ללקוח המשלם עבור שרות המחיקה. השרות עלה 19 דולר למשתמש ואילו הפורצים מסרו כי לא מתבצעת שום מחיקה פיזית של הנתונים. בהודעה לעיתונות בעלי האתר מתחייבים שהשרות אכן מתקיים ושכמחווה של רצון טוב עבור לקוחותיהם, הם יבצעו את המחיקה המדובר עבור כל מי שיבקש - בחינם.

"בניגוד לפרסומים ובניגוד להודעות של פושעים השרות 'מחיקה בתשלום' של אשלי מדיסון אכן מסיר כל זכר הקשור ללקוח. השרות כולל מחיקה פיזית מהשרתים של הפרופיל, תמונות, הודעות וכל התקשרות עם לקוחות אחרים. השרות הוקם בעקבות בקשות של לקוחות." בשורה התחתונה, החברה תאפשר מחיקה פיזית כזו בחינם לכל מבקש.

אך מה בנוגע לחומרים שנגנבו? החברה מסרה כי היא כבר ניקתה מאגרים שנגנבו ומקומות "מסתור" דיגיטליים בו לכאורה הפורצים שמרו בו את המידע שנגנב. היא גם מסרה שהיא תעמוד על המשמר עבור כל פרסום הנוגע לנתונים שנגנבו.