הבוקר (חמישי) התקיים בהרצליה כנס סוכני ביטוח של חברת פספורטקארד, במסגרתו התייחס נשיא קבוצת דיווידשילד ופספורטקארד, אלון קצף, לשינויים אשר צפוי לעבור עולם הביטוח בשנים הקרובות.



"הרשתות החברתיות השונות מחזיקות בכל הנתונים האישיים של הגולשים, כך שאין ספק שהשלב הבא מבחינתם הוא כניסה לשוק הביטוח. לאחרונה השיקה גוגל את 'גוגל ביטוחים' ואומנם בשלב הזה הם פועלים במנגנון של השוואת מחירים, הרי שבדרך זו הם אוספים מאגר נתונים שלהערכתי ישמש אותם תוך שנתיים לכניסה לשוק הביטוח ולמכירת פוליסות באופן עצמאי", אמר קצף.



קצף התייחס לסוגי הביטוחים השונים אשר צפויים להיכנס לשוק: "תוך שלוש שנים הביטוח העיקרי שיימכר יהיה ביטוח סייבר. עסקים לא יוכלו לגשת למכרזים בלי ביטוחי סייבר, מדובר בביטוח שדורש מאיתנו מיומנות והבנה ברמה גבוהה ביותר ואין ספק שכולנו נצטרך להיערך לגל מוצרים חדשים שיכנסו לענף הביטוח. זה ייקח מספר שנים אבל בסופו של דבר כולנו נעבור ממוצרי הליבה למוצרים חדשים".




נשיא פספורטקארד ודייוידשילד אלון קצף.צילום: ללא