האישה שנאבקה באיש הבידור, ביל קוסבי, במטרה לפרסם את ההסדר שחתמה איתו בעקבות תלונתה על הטרדה מינית מצדו, אמרה אתמול בבית המשפט שהיא לסבית, זאת למרות טענותיו של קוסבי כי המגעים המיניים ביניהם היו בהסכמה וכי יש לו כישרון להבין "רמזים של נשים".
הווידוי של אנדראה קוסטנד, עובדת לשעבר באוניברסיטת טמפל, שטענה כי הקומיקאי סימם אותה לכאורה לפני שתקף אותה מינית בשנת 2004, הופיע בזכיר של בית המשפט בפילדלפיה.
עורכי דינה טוענים כי מרשתם מבקשת מהשופט לאשר את הפרת סודיות ההסכם, כך שתוכל להגן על שמה הטוב ולהגיב לדברים. אולם פרקליטיו של קוסבי נאבקים להשאיר את ההסדר תחת מעטה סודיות.

קוסבי הסביר כי הוא ראה את המגע המיני עם קוסטנד כמעשה בהסכמה מכיוון שהיא לא גילתה סימנים של כעס לאחר מכן. "אני חושב שאני יודע לקרוא נשים  ואת הרגשות שלהם, גם אם הם רומנטיים או מיניים", אמר קוסבי בכתבה שפורסמה בניו יורק טיימס.
בנימה צינית אמרו עורכי דינה של קוסטנד כי "למרות כשרונו הרב לפרש את התנהגותן של נשים, הוא לא הבין שקוסטנד היא לסבית - עד שהמשטרה בישרה לו".
למעלה מ-40 נשים חשפו בשנה האחרונה כי קוסבי הטריד אותן מינית ואנס אותן לאחר שנתן להם סמים ומשקאות אלכוהולים לפני עשרות שנים. קוסבי המתמודד כעת עם ארבע תביעות אזרחיות מעולם לא הורשע, ובאמצעות עורכי דינו הודה כי בגד באשתו אולם הכחיש כי נהג בצורה בלתי הולמת.
מאז פרוץ השערורייה, הקריירה של קוסבי נפגעה קשות, והוא ממשיך לטעון כי לא היה דבר פרט לשימוש בסמים ויחסי מין בהסכמה.