אם אתם לא מפחדים לישון בתוך אתר קבורה, אז המלון הבא הוא בדיוק בשבילכם.



מלון הבוטיק "אגורה" בעיר לווינסטון במדינת מיין, מציע לאורחיו לישון בתוך קריפטה שזהו סוג של אתר קבורה עתיק שאחסן את שרידיו של כומר קתולי במשך 100 שנים.



המלון מציע חדר עם ארון קבורה ששני אנשים יכולים לישון בו, והותקן בו מאוורר שנועד להוציא את הגזים הנפלטים מהגוויות המרקיבות. נרגעתם?



בשבוע שעבר המלון נפתח ובמכירה פומבית באתר eBay מכרו את הזכות להיות האורח הראשון במלון תמורת 760 דולר.




מלון הבוטיק. צילום: מתוך אתר ה"מירור"


מלון הבוטיק נבנה בתוך כנסייה שנבנתה בשנת 1890. מונסיניור תומס וואלאס היה הכומר של הכנסייה והוא כל כך אהב אותה שהוא בנה בה קריפטות - חדרי מתים ובשנת 1907 כשנפטר הוא נקבר בקריפטה שבנה בכנסייה. שרידיו נשארו בכנסייה עד שנת 2009 ואז הוצאו והועברו לבית קברות סמוך.



בעל המלון, אנדרו נייט, אמר כי הקריפטה נשארה אותו הדבר כמו שוואלאס בנה אותה, פרט לתוספת של רהיטים וכמה אמצעי נוחות מודרניים כמו טלוויזיית LCD.



נייט אמר שהוא מקבל צמרמורות בעמוד השדרה שלו בכל פעם שהוא נכנס לחדר ומסתכל על פלטפורמת הבטון שהחזיקה את ארונו של וואלאס: "בשום מקום אחר בעולם אתה לא יכול לשכור קריפטה לערב". עוד נייט אמר כי "יש שוק לחוויות ייחודיות כאלה. צפייה בסרט מפחיד ושתיית כוס יין בארון בתוך קריפטה יכול להפחיד לקוחות פוטנציאליים אבל זה יתאים להרפתקנים".



כמה עולה התענוג? כדי לשכור חדר במרתף תיאלצו להפרד מ-290 דולר. מובן שחשוב לציין כי בחדר אין שירותים והאורחים יכולים לשהות בו בין השעות תשע בערב עד שתיים לפנות בוקר בלבד, זאת אומרת - לא ניתן להישאר ללון בחדר.



לקראת ליל כל הקדושים המחיר קופץ וחדר יעלה לכם 410 דולר ללילה ואם תיקחו חבילות "אקסטרה" הכוללות סיור רדוף רוחות במקום ונסיעה למקום מגוריו של מחבר ספרי האימה, סטיבן קינג, תיאלצו להפרד מסכום הנע בין 80 דולר ל-140 דולר.