“מכתש רמון, פלסטין”. כך נכתב על יצירה בביתן הרשמי של הולנד בתערוכת הביאנלה הבינלאומית לאמנות, המתקיימת בוונציה שבאיטליה. באירוע מציגות 89 מדינות מרחבי העולם את מיטב יוצרי האמנות העכשווית. 
במסגרת עבודתו של הרמן דה־פריס ההולנדי, “מהארץ (או מהאדמה – earth): כל מקום”, השתמש האמן בעפר שאסף בעצמו או באמצעות שליחים מאדמות שונות ברחבי העולם ושפשף אותו על נייר לבן, עד שהועבר אליו פיגמנט האדמה. העבודה משתרעת על קיר שלם שמכיל 84 מסגרות ריבועיות ועליהן אדמות מרחבי כדור הארץ.
בצדו של הקיר נמצאת רשימה מפורטת של המקומות שמהם נלקח העפר, ובהם מכתש רמון. אלא שנכתב כי האתר המפורסם בנגב נמצא בפלסטין ולא בישראל.

האמן מסר בתגובה: “בעבודתי “מהארץ: כל מקום”, אני משתמש לעתים בשמות של מדינות או ארצות ולעתים בשמות של אזורים. בשימוש בשם פלסטין, חשבתי על האזור תחת השם הזה. כדור הארץ שייך לכולנו”. יצוין שרוב רשימת המקומות מורכבת דווקא משמות של מדינות כמו רוסיה, אתיופיה, קמרון, צ’ילה, וייטנאם, אוזבקיסטן, ספרד, איטליה, אוסטרליה וארה”ב. 
דה־פריס (84) עובד וחי בגרמניה. הוא החל לצייר בסוף שנות ה־50 ובעבודותיו מתמקד כיום ביחסים שבין האנושות לטבע. הוא אוסף עפר מאדמות בכל רחבי העולם מאז 1976 ועד כה אסף יותר מ־8,000 דגימות אדמה המוצגות במוזיאונים שונים.