לקוח עצבני של ענקית התקשורת הבריטית, בריטיש טלקום (BT), המתין על קו שירות הלקוחות למעלה מ-14 שעות, מה שנחשב לשיא של כל הזמנים בממלכה הבריטית.
השיחה הארוכה והבלתי נתפסת של פול דונובן בן ה-26 החלה ביום שבת ב-1 באוגוסט בשעה 19:57 כאשר התקשר למוקד שירות הלקוחות שמציע שיחת חינם.
לדברי הצעיר, בשירות הלקוחות נשמע מענה קולי שבישר לו כי ישנו זמן המתנה ארוך בשל עומס, אולם לעומס כזה לא ציפה. לטענתו אחרי המתנה לא קצרה קול נשי ביקשה ממנו לחכות עד שאחד מהנציגים יתפנה לקבל את שיחתו.

לאחר שעה תמימה של המתנה בה לא קיבל מענה, החליט דונובן לעשות ניסוי: "יש לי חבילת דקות ללא הגבלה, אז החלטתי לבדוק מתי סוף סוף יענו לי".

אולם ההמתנה לא הסתיימה. דונובון המתין והמתין, הלך לישון ואף המשיך להטעין את הטלפון הנייד שלו בתקווה שיהיה מענה. כשהתעורר הלקוח הוא נדהם לגלות כי זמן ההמתנה הגיע ל-14 שעות ו-31 דקות. "המשכתי להאמין וקיוויתי שמישהו יענה", סיפר דונובן.

זמן ההמתנה של דונובן. צילום מסך 
 
דונובן צילם מיד את זמן ההמתנה שהופיע על צג הטלפון ומיהר להתלונן בפני חברת התקשורת כשסוף סוף הצליח להשיג נציג שירות. 
לדברי החברה המוקד נסגר בשעות הלילה ולכן המערכת הייתה אמורה לשלוח הודעה כי מחלקות השירות אינן פעילות. עם זאת הלקוח מתעקש כי מענה קולי בישר לו שפנייתו תענה מיד.
14 שעות המתין דונובן בן ה-26 שבסך הכל רצה לבטל את חבילת הספורט בביתו. להגנתו טען כי "בעבר נאמר לי כי שירות הלקוחות פועל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע".
דונובן, שקיווה כי לפחות שבר שיא עולמי, צפוי להתאכזב, שכן זמן ההמתנה שלו נושף בעורפו של השיא העולמי שמחזיק אזרח אוסטרלי שהמתין לא פחות מ-15 שעות ו-40 דקות למענה של חברת תעופה.