צעירה ממרכז לונדון מכירה מקרוב את הכאב הפיזי שבהפרעות האכילה וגם את הקושי לבנות מחדש את הביטחון העצמי.
 
בצעד אמיץ החליטה אישה מבריטניה, להסיר את בגדיה בכיכר פיקדילי בלונדון ולהזמין את עוברי האורח לצייר לבבות על גופה, כדי להעביר מסר של העצמה ללוקים בהפרעות אכילה.
ג'ו ווסט, נעמדה במרכז הכיכר, הורידה את שמלתה ברגשות מעורבים של התרגשות וחשש וכיסתה את עיניה בבד. מתחת לרגליה הציבה הצעירה שלט ובו נכתב: "אני עומדת בשם כל מי שנלחם בהפרעות אכילה או בעיות של הערכה עצמי כמוני, כדי לעודד קבלה ציירו לב של אהבה על גופי".

עוברי אורח צעירים ומבוגרים כאחד התבוננו בסקרנות והרימו גבה, אבל אחרי שאדם אחד צייר לב על גופה של הצעירה, רבים נוספים החלו לשתף פעולה, עד שכל גופה כוסה בלבבות.
אחד הנוכחים במיצג מעורר ההשראה אמר: "אני חושב שמה שאת עושה פשוט מדהים". תומך נוסף במעשה הוסיף: "איזה מסר חזק, את ממש אמיצה".
בבלוג בו סיפרה ווסט על החוויה כתבה הצעירה: "התחושה של העט על העור שלי העניקה לי הקלה, הכרת תודה ואהבה, כמו שלא הרגשתי מעולם, פשוט פרצתי בדמעות".
"אחד הרגעים שבאמת נגעו בי התרחשו כאשר שמעתי אב מסביר לילדיו מה אני עושה. הוא אמר להם שכל אחד צריך לאהוב את עצמו כפי שהוא ולהעריך את הגוף שלו", כתבה ווסט.
לדבריה אם כולם יוכלו להעריך את עצמם ואת יופים מגיל צעיר העולם יהיה מקום טוב יותר. לטענת ווסט, המעשה הפומבי שביצעה נועד לגרום לאנשים לחשוב על האופן שבו הם רואים את עצמם ואת גופם, בתוך עולם בו הפרעות אכילה הן תופעה שהולכת ומתרחבת.