הרשויות בתאילנד מחפשות אחר אדם שנצפה במצלמות במעגל סגור ליד זירת הפיגוע בחשד למעורבות בפיצוץ בצומת המרכזי בבנגקוק, כך אמר הבוקר (שלישי) ראש הממשלה פריוט צ'אן-אוצ'ה. "הוריתי לבדוק את הסרטים כי נראה בהם אדם חשוד, אולם לא ברור מיהו", אמר פריוט.



רמטכ"ל צבא תאילנד אמר כי הפיצוץ שהביא עד כה למותם של 22 בני אדם "אינו תואם" את הטקטיקות של הבדלנים המורדים בדרום תאילנד. "זה לא תואם את התקריות בדרום תאילנד. סוג הפצצה שבה השתמשו כאן היא לא מאלו שישנן בידי הדרום", אמר הגנרל אודומדאג' סיטאבוטר בראיון ששודר בטלוויזיה המקומית.

אף ארגון לא לקח אחריות לפיצוץ האדיר שאירע בשני בערב והותיר עשרות פצועים והרוגים, והשלטונות בתאילנד לא האשימו אף קבוצה או ארגון טרור ספציפי במעשה עד כה. המחוזות הדרומיים בתאילנד היוו מקור מתמשך לסכסוך מול המוסלמים הבדלנים. מאז 2004, יותר מ-6,500 בני אדם, ברובם אזרחים, נהרגו כתוצאה מהאלימות במחוז הדרומי.

החשוד כפי שנקלט במצלמות האבטחה 
האלימות בסכסוך כמעט ולא נצפתה עד כה באזורים האחרים של תאילנד.

בתוך כך, שער המטבע התאילנדי, הבהט, התרסק הלילה לרמתו הנמוכה ביותר בשש השנים האחרונות, בשל הדאגות בעקבות הפיצוץ שאירע במרכז התיירותי של בנגקוק, בו נהרגו 22 בני אדם ועלול לפגוע בענף התאילנדי. הבהט איבד כחצי אחוז, ונפל ל-35.55 בהט לדולר אחד, שערו הנמוך ביותר מאז אפריל 2009.