הזרוע הצבאית של חמאס עז א-דין אל-קסאם הודיעה היום (רביעי) כי חשפה מרגל נדיר במיוחד מול חופי עזה.

על פי הדיווחים, מדובר בדולפין עליו הותקנו מכשירי ריגול ותקיפה. הטענה המשונה פורסמה בעיתון המזוהה עם חמאס, אל קודס על ערבי" ובה נטען כי כוחות הקומנדו של הארגון לכדו מול חופי עזה דולפין שאומן לריגול וצויד באמצעי ריגול שונים. 
בעיתון נטען כי אנשי חמאס שמו לב לתנועה "חשודה" של היונק הימי מול חופי עזה  מקורות  חמאס מסרו לעיתון כי מומחים של גדודי אל קאסם הגיעו למקום והצוללנים של יחידת הקומנדו השתלטו על הדולפין הישראלי וגררו אותו לחופי עזה במטרה לבדוק אותו. 
בבדיקה, כך נטען בעיתון, נמצאו מכשירי ריגול הכוללים מצלמות המופעלות מרחוק ורובה חיצים שמטרתו לפצוע ואף להרוג צוללנים. ארגון חמאס הוציא ידיעה לאנשיו בה הוא מפציר בהם להיות זהירים ולהישמר מפני דולפינים נוספים. 

"הישגים גם באוויר"
בשבוע שעבר גדודי עז א-דין אל-קסאם הודיעו כי יחידה מיוחדת של הזרוע הצבאית הצליחה להשתלט ב-22 ביולי על מזל"ט ישראלי מדגם Skylark1. ערוץ "אל-אקצה" השייך לחמאס שידר סרטון ובו נראו, לכאורה, רגעי ההשתלטות על המזל"ט.
באתר של אל-קסאם נאמר, כי "גדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, חשפו כי יחידה מיוחדת השתלטה על מזל"ט ציוני מסוג Skylark1 והצליחה להפוך אותו למבצעי בשירותה".
על פי ההודעה, ההשתלטות על המזל"ט התרחשה ב-22 ביולי, וכי בתום בדיקות ביטחוניות וטכניות, המזל"ט נבנה מחדש והוכנס לשירות אל-קסאם. "נבחנו המערכות והטכנולוגיות שהותקנו במזל'ט", נאמר בהודעה, "היחידה הרכיבה אותן מחדש והכניסה את המזל'ט לשימוש בשירות גדודי עז א-דין אל-קסאם". 
בהודעה נאמר, כי "להישג הזה אחראים צעירים עם ראש מבריק, וזוהי מתנתם לצעירים הפלסטינים, שעליהם להצטרף להתנגדות ולקחת חלק בפרויקט השחרור, כדי שיהיו חלק מהכבוד הגדול הזה". גדודי אל-קסאם הוסיפו, כי "ההישג החדש מוכיח את עוצמת העם שלנו וההתנגדות שלו, שמסוגלת בעזרת אלוהים להשיג הישגים, למרות המצור מצד הקרוב והרחוק" – מצרים וישראל. 
עוד נאמר כי "על האויב לדעת כי גדודי אל-קסאם עירניים ויפתיעו אותו בכל יום עם הישג חדש שאינו צופה לו. עליו לדעת כי בימים הקרובים צפויים לו פגיעות חדשות בעזרת האל". הידיעה הוכחשה מטעם גורמים בישראל.