"מאות אלפי אנשים הצטרפו בשבוע שעבר לאתר אשלי מדיסון", כך היום (שני) נטען על ידי בעלי החברה Avid Life Media. 
פרטיהם של 33 מיליון משתמשים באתר הבגידות אשלי מדיסון נגנבו על ידי האקרים ופורסמו ברשת במהלך החודש האחרון.
בחודש אוגוסט כמות גדולה של מידע פנימי של האתר פורסם ברשת, אינפורמציה שכללה פרטים אישיים של מיליוני משתמשים. 

המידע שדלף עורר שאלות לגבי מספר הנשים המשתמשות באתר. "חלק מהעיתונאים התמקדו בתקיפת החברה במקום להפנות אצבע מאשימה להאקרים שביצעו את הדלפת המידע", כך נאמר בהצהרת החברה שפורסמה היום.
על פי ההצהרה, עיתונאים ביצעו "הערכה מוטעית של הנתונים" לגבי מספר הנשים שעושות שימוש באתר. "רק בשבוע שעבר נשים שלחו למעלה מ-2.8 מיליון הודעות במסגרת האתר", כך נמסר מהחברה.

כזכור, קבוצת ההאקרים שפרצה בעבר לאתר ההיכרויות לנשואים, אשלי מדיסון, מימשה את איומה ופרסמה כמעט 10 גיגבייט של פרטי משתמשי האתר. לפי דיווחי החברה, בישראל יש יותר מ-150 אלף משתמשים לאתר.
 
מידע בנפח של 9.7 גיגבייט שנגנב מהאתר השנוי במחלוקת, שסיסמתו: "החיים קצרים, נהל רומן מחוץ לנישואים" - פורסמו ברחבי הרשת האפלה (חלק מנותק ומוצפן של רשת האינטרנט) ונגיש רק דרך דפדפן מסוג TOR. 
 
קובץ המידע מכיל ככל הנראה את פרטיהם האישיים של למעלה מ-32 מיליון גולשים באתר הבגידות, בהם שמותיהם, כתובות האי מייל, כתובת מגוריהם, כמה כסף הוציאו במהלך גלישתם באתר ואפילו את העדפותיהם המיניות.   
 
צוות ההאקרים האחראי לפעולה, המכנה את עצמו בשם IMPACT TEAM, איימו בחודש יולי האחרון שהם ישחררו מידע הן מאתר הבגידות אשלי מדיסון וכן מאתר הנלווה אליו המכונה "גברים אמידים"  אתר שמתיימר לחבר בין גברים בעלי אמצעים לנשים צעירות ויפות, אם החברה הקנדית, ALM,  המפעילה את שניהם לא תוריד אותם מרשת האינטרנט לאלתר. 
 
בעוד מטרתם של ההאקרים בפריצה וחשיפת המידע היא בעיקר לחשוף את המוסר המפוקפק של משתמשי אשלי מדיסון, הבטיחו צוות הפורצים לפרסם גם מידע שמכיל עדויות למה שהם מכנים "התנהלותה העסקית המושחתת של חברת ALM".