רעידת אדמה פוליטית בבריטניה: ג'רמי קורביין, חבר הפרלמנט בעל העמדות הקיצוניות שבעבר הצהיר כי חמאס וחיזבאללה הם "ידידים", נבחר היום (שבת) למנהיג מפלגת הלייבור ויעמוד בראש האופוזיציה לממשלתו של דיוויד קמרון. 
קורביין, שלא היה מבכירי המפלגה ונחשב ל'אאוטסיידר' בשל דעותיו הקיצוניות, נבחר בסיבוב הראשון אחרי שקיבל 59.5 אחוז מתוך יותר מ-422 אלף מתפקדי המפלגה שנטלו חלק בבחירות וגבר על השרים לשעבר איווט קופר ואנדי ברנהם ועל ליז קנדל ששימשה שרה בממשלת הצללים של המפלגה באופוזיציה. 
קורביין יחליף את הרייט הרמן, ששימשה היו"ר הזמנית של המפלגה בארבעת החודשים האחרונים, מאז פרישתו של דיוויד מיליבנד היהודי בעקבות תבוסת הלייבור בבחירות הכלליות. לסגן מנהיג המפלגה נבחר טום ווטסון, מחברי הפרלמנט הבולטים של המפלגה.  

"אנחנו הולכים קדימה בתור תנועה ומפלגה, חזקה יותר, גדולה יותר ונחושה יותר מאשר היינו במשך זמן רב", אמר קורביין בנאומו הראשון בכינוס מיוחד של המפלגה שבו הוכרזו התוצאות. "אנחנו הולכים להגיע לכל אחד במדינה הזו, כדי שאף אחד לא יישאר בצד, כדי שכל אחד יקבל מקום הוגן בחברה". 
קורביין (66), שמייצג בפרלמנט את מחוז איזלינגטון צפון מאז 1983, נחשב לאחד הקולות הבולטים ביותר בצד השמאל הקיצוני של הלייבור ולא פעם הצביע אף נגד מפלגתו בעת שהייתה בשלטון. במהלך הקמפיין הוא הכריז כי הוא מתנגד לצעדי צנע, תומך בהטלת מסים על העשירים ובסיוע לשכבות החלשות, הוא גם דרש לפרק את הטילים הגרעיניים של בריטניה ונחשב לבעל עמדות עוינות כלפי ברית נאט"ו ואף התנגד בתוקף למעורבות הצבאית של בריטניה לצד ארצות הברית.
בראיון עיתונאי בעבר, התייחס קורביין לחמאס ולחיזבאללה בתור "ידידים" וטען כי שני ארגוני הטרור צריכים להיות חלק מהתהליך המדיני במזרח התיכון. הוא גם עורר סערה אחרי שהזמין שני אסירים לשעבר מהמחתרת האירית (IRA), זמן קצר אחרי שהארגון ניסה להתנקש בחייה של ראשת הממשלה, מרגרט תאצ'ר, בברייטון בשנת 1984. 
פרשנים הסבירו כי הצלחתו הדרמטית של קורביין נובעת מעמדותיו נגד מדיניות הממשלה ובשל שינוי התקנון המפלגתי שפתח את הבחירות לקרוב לחצי מיליון מתפקדים ולא רק לנבחרי המפלגה וחברי האיגודים המקצועיים. ראשי הממשלה הקודמים מטעם הלייבור, טוני בלייר וגורדון בראון, הזהירו כי אם קורביין ייבחר, המפלגה עלולה להתרסק ולא לשוב לשלטון במשך שנים רבות וחלק מחברי הפרלמנט איימו כי לא ימשיכו להיות חברים במפלגה תחת הנהגתו של קורביין. 
עוד לפני שהתפרסמו התוצאות, הכריז ראש הממשלה, דיוויד קמרון, כי ניצחון של קורביין יהיה חדשות רעות למדינה מאחר שהדבר יוביל לשבירת הקונצנזוס בין הלייבור לשמרנים בסוגיות כגון כלי נשק גרעיניים, מיסוי והלאמה. "המדינה חזקה יותר כאשר אתה שותף ליעדים מאשר כאשר אתה מקבל מישהו שרוצה לקחת אותנו לימי העבר של מייקל פוט וארתור סרקגיל (שניים מבכירי הלייבור בזמן כהונתה של תאצ'ר – ח"א)", אמר קמרון.