רובנו רגילים לראות דובים או כמאיימים ומסוכנים בנשיונל ג'יאוגרפיק, או כחמודים מאוד בסרטים מצוירים. אבל לסיפור קורע הלב הזה, ספק אם מישהו יכול להישאר אדיש.


תכירו את גוף, דב עצלן מגן החיות במסצ'וסטס, אשר חי לו בשלווה ובנעימים עד השנה האחרונה. גוף מת משברון לב מת לפני ימים ספורים לאחר שבת זוגו, איימי, הורדמה על מנת להפסיק את הסבל שלה ממחלה ממנה סבלה.

גוף, דוב עצלן אשר נמצא בגן החיות בקאפרון פארק, מסצ'וסטס, שרד ארבעה ימים את הפרידה, לפני שנכנע. המטפלים מספרים כי גוף הדוב היה מחובר לבת זוגו באופן כמעט בלתי נפרד. במשך 20 השנים האחרונות, הם היו אחד עם השני לאורך כל הזמן, אכלו, שיחקו, ישנו ואף הביאו ילדים ביחד. 

המטפלים הוסיפו כי במשך הימים האחרונים, הוא היה במתח ושקע בעצבות גדולה לאחר יומיים, ממנה לא התאושש. איימי, בת ה-25 הורדמה ב-3 בספטמבר, לא הצליחה יותר להגיב לכאבים ולטיפול שקיבלו. גוף, בן ה-27, סבל גם הוא מבעיות דומות בכבד ומת ב-7 בספטמבר.

שניהם סבלו ממחלות בכבד, אבל הבריאות שלו הדרדרה לאחר מותה של איימי. בגן החיות אמרו: "הלחץ של איבוד שותפתו לחיים גבה ממנו מחיר יקר". לזוג היו שלושה גורים והם חיו ביחד במשך 20 שנה.
 
מגן החיות נמסר כי: "הצוות מודיע בצער על מותם של שני הדובים. גוף היה בפארק משנת 1990 והיה אב לשלושה גורים עם שותפתו הוותיקה, איימי. השניים סבלו מבעיות לב וסרטן בכבד, עד אשר נכנעו למחלה. אנחנו מודים לכולם על התמיכה שאנחנו מקבלים". דובי העצלן נחשבים לנדירים מאוד ואף נמצאים תחת איום השבתה ביבשת ההודית. על פי המספרים, כ-10,000 כאלו נותרו בטבע, כשמספרים צנח דרמטית מ-20 אלף משנת 2006. בשבי מגיע ממוצע הגיל שלהם ל-30.