אחד היתרונות בריצה לנשיאות בארצות הברית, היא שאתה חייב להגיע לתוכניות האירוח על מנת לזכות באהדת הציבור. מי שלמדה את הטריק הזה בצורה מושלמת מבעלה, היא הילרי קלינטון, אשר הגיעה הלילה לתוכניתו של ג'ימי פאלון ולא שכחה על הדרך לעקוץ את דונלד טראמפ.

קלינטון התארחה אצל פאלון, בתוכנית "Tonight Show". במהלך התוכנית שאלה המועמדת המובילה מטעם המפלגה הדמוקרטית את הקומיקאי האם הוא אי פעם נגע בשערו של יריבה הרפובליקני דונלד טראמפ. 
במשך שנים, הסוגיה סביב שיערו של טראמפ מעלה ספקולציות והתחכמויות- האם מדובר בפאה או בשיער טבעי? "אתה רוצה לגעת בשיער שלי?" שאלה קלינטון ופאלון בתגובה, לא היסס, ומשך את שיערה. לאחר שניות של צחוק הוא הכריז: "זה אמיתי!"

"לא הייתי מתעסק איתך"

בעוד שטראמפ בילה את הערב שלו כשלקח חלק בעימות הרפובליקני
הילרי קלינטון אצל ג'ימי פאלון בתפקיד דונלד טראמפ
, הוא הוזכר פעמים נוספות בתוכנית בה התארחה קלינטון. הקומיקאי פאלון, התחזה כחלק מקטע ששודר בתוכנית לטראמפ בפאה, ולימד את קלינטון כיצד להתנהל בראיונות.
מאוחר יותר, חזרה בתפקידו האמיתי כמנחה תכנית, קרא פאלון לקלינטון "אמא קשוחה", הערה שהצחיקה אותה. "לא הייתי מתעסק איתך," הוא הוסיף.
פאלון התייחס שוב ושוב לקלינטון כאמא וכסבתא, ואמר בשלב מסוים ששערוריית הדוא"ל של מחלקת המדינה הייתה צריכה לקבל את הכותרת: "סבתא יודעת איך להשתמש בדוא"ל".

הוא הוסיף כי אם קלינטון הייתה מספרת מה נמצא מיילים, השערורייה תיעלם. על כך אמרה המועמדת כי המיילים "משעממים," והוסיפה כי המייל המעניין ביותר הוא בקשה לגפילטע פיש לישראל בפסח.