אנחנו רגילים בדרך כלל שהרשת החברתית נרתמת לעזרת קורבנות אשר מנסים לאתר את האיש שפגע בהם, או התנכל להם, אבל הפעם מדובר בסיפור אחר לחלוטין.



קייטלין רגר, סטודנטית בריטית יצאה לקמפיין ברשתות החברתיות במטרה למצוא את הגבר שהגן עליה מפני תקיפה מינית באוטובוס בעיר לונדון.

 רגר פרסמה הודעה בתחילת חודש אוקטובר בה ביקשה את עזרת הציבור במציאת האיש שעזר לה. לאחר שהפנייה שלה שלה הפכה לוויראלית. 

הסטודנטית הותקפה ע"י גבר שלא הכירה, שהחל למשש אותה במהלך נסיעה באוטובוס. לאחר שהבחין בכך, נחלץ נוסע אחר לעזרתה והתעמת עם התוקף. "היא יכולה להיות אחות שלך, היא אחות של מישהו" קרא הנוסע בזעם ואילץ את התוקף להתרחק מרגר. 
רגר הנרגשת פרסמה הודעה ברשת הפייסבוק וכתבה "אני מודה לך לא רק כי הגנת עליי, אלא כי הכרחת את התוקף לראות אותי כבת אדם". בסוף ההודעה ביקשה רגר מהגולשים "עזרו לי למצוא את הבחור הזה כדי שאוכל להודות לו ולקנות לו כוס בירה". 
ואכן, מספר ימים לאחר פנייתה הנרגשת של רגר עלה בידה לפגוש את האיש שקם להגן עליה, פיראט אוזצ'ליק. בפוסט נוסף שכתבה רגר בפייסבוק, אותו העלתה בצירוף תמונה שלה ושל פיראט, הודתה לו הסטודנטית וכתבה "אתמול בלילה זכיתי לפגוש ולהכיר את השומרוני הטוב, ובחור נהדר, פיראט!".
בתמונה נראים השניים יושבים יחד ומחזיקים שלט עליו כתוב "תודה לך". רגר הנרגשת הודתה גם למשטרת לונדון ורמזה שהאשם בתקיפה המינית נתפס.