מייסד להקת "פינק פלויד" ואחד המבקרים הגדולים של ישראל בעולם, הזמר רוג'ר ווטרס, הגיב אתמול (שישי) להערות שנשמעו לאחרונה על ידי שדר הרדיו האמריקאי הווארד סטרן, שתקף לאחרונה בחריפות את ווטרס בתוכנית הרדיו שלו. 

בראיון למגזין "רולינג סטון", נשאל ווטרס על דבריו של מי שמכונה "המלך של כל המדיות", שאמר מוקדם יותר החודש: "לישראל יש מדינה קטנטונת, וזה מעצבן את רוג'ר ווטרס". סטרן הוסיף: "לאן אתה רוצה שהיהודים ילכו, רוג'ר, אתה רוצה שהם פשוט יחזרו למחנות הריכוז?". 
סטרן הגיב על מכתב פתוח אותו כתב ווטרס ללהקת "בון ג'ובי", בו נזף בהם על כך שהם הגיעו להופעה בישראל לפני כשלושה שבועות: "בון ג'ובי עומדים יחד עם המתנחלים הישראלים ששורפים תינוקות פלסטיניים", כתב. 

לדברי הרולינג סטון, ווטרס השיב לדברים בתגובה קצרה: "אני לא מתכווון לבזבז אף אחת מהנשימות היקרות שלי על המנוול הזה, וכרגע עשיתי זאת. זה היה בזבוז של נשימה, בוא נמשיך הלאה". 
מוקדם יותר בראיון, ווטרס התעקש שהביקורת שלו היתה ממוקדת אך ורק על מדיניותה של ממשלת ישראל, ולא כוונה לאזרחי ישראל. "זה לא העם הישראלי, לא היהודי ולא היהדות", אמ ווטרס והוסיף: "לא הייתי חולם לתקוף אותם", כך לפי הרולינג סטון.