מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה הופיע שוב היום במגרש א-ראיה בדאחיה שבדרום ביירות, לרגל חג הדמים אצל השיעים והבטיח כי "נמשיך לבכות בדם למען אל-חוסיין ונמשיך לתמול בעם הפלסטיני, ההתנגדות והאינתיפאדה שלו".
 
נסראללה הוסיף בהופעה הפומבית השניה שלו בתוך יממה, כי "חיזבאללה ימשיך במלחמת הג'יהאד שלו נגד המלחמה האמריקאית, ולא נתניהו ולא סבו יכולים למנוע מהארגון להתחמש כדי לפעול נגד כל טיפשות ישראלית". הוא הבטיח להמשיך במאבק נגד "הפרויקט של התכפירים, ונביס אותו כמו שהבסנו את ישראל. בשם אל-חוסיין (נכדו של הנביא) נביס את דאעש".

נסראללה גינה את מה שהוא כינה "שפיכת סעודיה דם בתימן". מוקדם יותר בלילה אמר נסראללה, כי ישראל מהווה זרוע ביצועית של המערב במזרח התיכון. מזכ"ל חיזבאללה הוסיף בהופעה פומבית נדירה כי "ישראל היא כלי בידי פרויקט השליטה המערבי באזור המזרח התיכון, לכן המערב מגן עליה".
 

"ישראל מהווה כלי אמיתי בידי ארה"ב. העם הפלסטיני ועמי האזור, בראשם העם הלבנוני, שסבלו מהכיבוש הישראלי וממקרי הטבח, הם שנושאים בעול פרויקט השליטה האמריקאי", אמר נסראללה שהוסיף כי "ארה"ב אחראית לפשעים בפלסטין". "התעמתנו עם ישראל כאשר נתנה לנו לבחור בין מלחמה לבין השפלה. אנחנו לא נבחר במלחמה אם הבחירה האחרת תהיה ההשפלה שלנו", הדגיש נסראללה.

בביקורת על ארה"ב אמר כי "ארצות הברית, ההיא היורשת של כוחות הקולוניאליזם הישן ומטרתה של לשלוט על המזרח התיכון מבחינה פוליטית, חברתית, ביטחונית ותרבותית". עוד הוסיף כי כוונתה של ארה"ב היא שכל מוסלמי יהיה תחת שליטתה כדי שלבסוף עמי האזור יכירו בישראל. לדבריו, מלבד העובדה שוושינגטון שמה את ידיה על הנפט והגז בחלק מהמזרח התיכון, "היא מתכוונת להרוס את החברות ולקבל לתוכנו את ישראל בלי התנגדות בכלל".

נסראללה האשים את ארצות הברית ואמר כי "מי ששולט בארה"ב אינם ארגוני זכויות אדם, אלא חברות הנפט והנשק הגדולות".

מבלי להתייחס ישירות לסעודיה, טען נסראללה כי ארה"ב תומכת בדיקטטורות האפלות ביותר במזרח התיכון ובמדינות המושחתות ביותר שפוגעות בזכויות האדם, שאין להן חוקה או בחירות ואזרחיהן אינם זוכים לחופש הביטוי הקטן ביותר באינטרנט. 

בנאומו התייחס נסראללה לסוריה ואמר כי המלחמה מנוהלת על ידי וושינגטון באמצעות כלים אזוריים התומכים בטרור. לדבריו המלחמה המתנהלת בסוריה אינה למען הדמוקרטיה ולמען הרפורמות, אלא מטרתה להכניע את כל מי שיצא נגד ארה"ב.