ממשיכה לאיים. סאלי ג'ונס עזבה את בריטניה לפני כשנתיים, ברחה לסוריה והתחתנה עם טרוריסט בשם חוסיין ג'ונאיד, בן 21, שנהרג בתקיפה אמריקאית.



ג'ונס בת ה-45, אם לשתיים, זמרת רוק לשעבר, פרסמה אזהרה מצמררת על תקיפה עתידית על מטרות צבאיות אמריקאיות. ג'ונס עזבה את בריטניה ועברה לסוריה בשנת 2013 כדי להילחם עם דאעש.



מאז שהיא עזבה את הממלכה הבריטית היא הפכה לתועמלנית של דאעש בעיקר באמצעות המדיה חברתית, שם היא מפיצה את המסרים שלה בעד הטרור ונגד המערב שנלחם בדאעש.



לאחרונה היא צייצה בטוויטר: "אני הולכת לחזור לבריטניה ולחשוף מטרות של הצבא האמריקאי. אני אוכיח איך המדיה חברתית תביא לנפילה שלכם". את ההודעה היא חתמה עם אחד מהשמות הבדויים האסלאמיים שלה בדאעש: "אום חוסיין".



בחשבון הטוויטר שלה נראית דמותה עם רעלה, מחזיקה דגל אמריקאי אבל מאוחר יותר היא הסירה אותה.



מוקדם יותר החודש, ג'ונס הדליפה את השם, כתובת ופרטים אישיים של טייס חיל האוויר האמריקאי שהוביל את המשימה להרוג את הטרוריסט אנואר אל-אוולאקי.



ג'ונס לא עצרה שם וסימנה את סמל חיל הים רוברט אוניל, שמאוחר יותר הופיע ברשת פוקס ניוז, וטען כי ה-FBI מגן עליו מפני איומי טרור.



בהמשך הופיעו הודעות שהזהירו כי שמות נוספים של חיילים אמריקאים הנלחמים בדאעש יפורסמו ולמרות שלא ניתן לאמת שג'ונס אחראית לזה, הסבירות היא גבוהה.