27 בני אדם נהרגו ומאות נפצעו במהלך מופע רוק הלילה בבוקרשט, רומניה. באחד מהאסונות הגדולים שידעה הבירה מזה כמה עשורים, כ-400 בני אדם, ברובם צעירים, שעטו לעבר היציאה בזמן שמרתף הענק מהתקופה הקומוניסטית במדינה, התמלא בעשן.

כמה עדי ראיה סיפרו שהיו זיקוקים שהתפוצצו בתוך המועדון, יתכן שכחלק מהמופע על הבמה. בעמוד הפייסבוק של המקום, שנקרא "קולקטיב קלאב", נכתב כי ההופעה של אותו ערב תכלול מופע פירוטכניקה.
עמוד ותקרת המועדון עלו באש ולאחר מכן אירע פיצוץ ועשן כבד במקום, כך סיפרו הניצולים.

הפצועים נשלחו לעשרה בתי חולים שונים בבוקרשט וקרובי משפחה וחברים רבים התקבצו מחוץ לבתי החולים, ממתינים לחדשות ועדכונים על מצבם.
ולנטינה, חברה של שלושה אנשים שנפצעו בשריפה, אמרה כי הצליחה להתחמק מהאסון שאירע, בגלל שלא מצאה מי שיחליף אותה בעבודה, וכך פיספסה את המופע, שהפך לטרגדיה. "שלושה חברים שלי בפנים (בתוך בית החולים ר.). אני ברת מזל כי לא הצלחתי למצוא מי שיחליף אותי בעבודה אז לא יכולתי לצאת, אחרת אני הייתי גם כאן או במקום אחר, אולי מתה", אמרה.
סגן ראש ממשלת רומניה גבריאל אופרה אמר כי חקירת המקרה כבר החלה ושר הבריאות פתח בקריאה פומבית לתרומת דם. כמו כן, כונסה ישיבת חירום של קבינט השרים, לדרכי הטיפול באירוע.
כמה מאסונות המועדונים הקשים בעולם החלו בשל מופעי זיקוקים. בעיר סנטה מריה שבדרום ברזיל ב-2013, מוזיקאי הדליק זיקוק שנועד לשימוש חיצוני בתוך מועדון לילה והביא לשריפה שהרגה לפחות 241 בני אדם. זיקוקים הם הסיבה גם לדליקה שאירעה במועדון לילה ברוסיה ב-2009 והביאה למותם של 156 בני אדם וכך גם במקרה דומה שאירע בבואנוס איירס, ארגנטינה, בשנת 2004 - שם נהרגו 194 אנשים.