התובע של העיר פריז עדכן הערב (מוצ"ש) בפרטים הראשונים שמתבררים מחקירת מתקפת הטרור הרצחנית שאירעה אמש בפריז והביאה למותם של 129 בני אדם.

על פי התדריך, המחבלים הגיעו במכוניות והתחלקו לשלוש קבוצות לאתרי הפיגוע - קבוצה אחת לאצטדיון והשתיים האחרות לאזור הרובע ה-11. המכוניות שבהן השתמשו הושכרו בבלגיה והאדם ששכר את כלי הרכב ששימשו למתקפת הטרור נעצר בגבול עם בלגיה כשניסה לברוח מצרפת.

כל חגורות הנפץ שהיו על המחבלים היו זהות, הוכנו באותו המקום והכילו את אותו חומר הנפץ. להערכת החוקרים, כל המחבלים היו בקשר ביניהם במהלך הפיגוע המתוזמן.
 
אחד מהמחבלים שמת לאחר שטבח בעשרות רבות של בני אדם במופע באולם "בטקלאן" במופע של "איגלס אוף דת' מטאל" בפריז הוא בעל אזרחות צרפתית והיה ידוע כבעל קשרים לקיצוניים אסלאמיסטים. גופתו זוהתה באמצעות טביעות האצבעות והוא מגיע מהפרבר קורקורון שמדרום לפריז.
 
קודם לכן, נמסר כי דרכון סורי נמצא על גופתו של המחבל שפוצץ עצמו סמוך לאצטדיון "סטאד דה פראנס" במתקפה נוספת. התקשורת בצרפת אמרה כי דרכון מצרי נמצא סמוך לגופתו של מחבל מתאבד נוסף במקום.

כאמור, מספר ההרוגים עלה ל-129 בני אדם, מספר הפצועים העדכני הוא 352 ו-99 מתוכם נמצאים במצב אנוש ונלחמים על חייהם.

לפי דיווחים שהתפרסמו ב"וול סטריט ג'ורנל", המחבל שהגיע לאצטדיון "סטאד דה פראנס" עם חגורת נפץ עליו, נעצר בכניסה ליציע כשכרטיס למשחק בידו-  על ידי המאבטח שמנע ממנו להיכנס. כשהבין שלא יצליח להיכנס פנימה ללא בדיקה, החל במנוסה ופוצץ את עצמו בכניסה.