מארין לה פן, נשיאת מפלגת הימין הקיצונית, "החזית הלאומית" בצרפת התייחסה בחשבון הטוויטר שלה למתקפת הטרור בפריז: "חייבים להשמיד את הפונדמנטליסטים האסלאמיים והמסגדים הקיצוניים המטיפים לשנאה צריכים להיות סגורים".



לה פן הפועלת נגד המהגרים הגיבה במהירות על הפיגועים וקראה לצרפת לשלול את אזרחותם של אנשים צרפתים שנחשדו בפעילות טרור. "בפעם השישית בשנת 2015, הטרור האסלאמי פגע במדינה שלנו", כתבה לה פן. "העם הצרפתי בוכה על המתים ואני בוכה איתם. יש צורך בפעולה דחופה", היא המשיכה.



לה פן קראה לצרפת לאבטח את גבולותיה מזרם ההגירה של הפליטים הסוריים שיש להם קשרים לארגוני טרור אסלאמיים. עוד היא אמרה שצרפת הפכה פגיעה: "התמוטטו יכולות ההגנה של המדינה" וכי יש צורך להתחמש כדי להילחם באיום שמציבות אותן קבוצות הטרור והמוסלמים שנכנסו לארץ מאזורי המלחמה במזרח התיכון.



המפלגה הימנית של לה פן הגדילה את כוחה האלקטורלי בצרפת, בשל התגברות זרם המהגרים לאירופה שיצר סביבה עוינת יותר כלפי הפליטים. בחודש הבא, יערכו בחירות אזוריות במדינה והבוחרים יחליטו אם יבחרו בלה פן באזור נור-פה דה קאלה שבצפון צרפת. סקרים הראו כי עוד לפני מתקפת הטרור בפריז לה פן הייתה המועמדת המועדפת לניצחון בשל נאומיה נגד המהגרים.