מנהיגי ה-G20 סיכמו כי יגבירו את ביקורת על הגבולות ועל נמלי התעופה באירופה. זאת בעקבות הפיגועים שאירעו בפריז ביום שישי, במהלכם נהרגו 129 בני אדם. פורום המדינות החזקות בעולם נפגשו בטורקיה, וגינו את ההתקפות עליהן לקח אחריות ארגון המדינה האסלאמית (דאעש). הפרטים מהפגישה נכתבו בתזכיר של פסגת ה-G20, שהגיע לידי סוכנות הידיעות רויטרס, בו הצהירו המדינות כי הן נשארות מאוחדות במלחמה נגד הטרור. 

מעצר בבלגיה של חשוד במתקפת הטרור בפריז

שניים מהמחבלים שהיו מעורבים בביצוע הפיגוע בפריז ביום שישי הגיעו מבריסל, כך צוטט היום התובע הפדרלי בבלגיה. במהלך סוף השבוע ביצעה המשטרה הבלגית שורה של חיפושים בעיקר במחוז מונובלוק. המשטרה בבלגיה עצרה ביום שבת שבעה חשודים במהלך פשיטות על רובע של מהגרים מבריסל, לאחר שהתעורר חשד כי הם קשורים לפיגוע הטרור הקשה בפריז. בסרטון שנחשף היום נראה המעצר של אחד מהם, שבוצע כאשר השוטרים איתרו אותו מחוץ לתחנת המטרו המקומית. כשנשקם שלוף הם ביצעו את המעצר והובילו אותו לחקירה. 
 
אחד התושבים שהיה במקום בעת המעצר סיפר לסוכנות הידיעות רויטרס: "הסתובבתי כדי לעלות לרכבת וראיתי את המשטרה חמושים בנשק כבד. אני ממש מופתע, במיוחד בשל המיקום בו איתרו את החשוד". 

מוקדם יותר אותרה מכונית סיאט שחורה, ששימשה את המחבלים במהלך מתקפת הטרור הקשה. היא נמצאה במונטריי, פרבר מזרחי של פריז ושימשה ככל הנראה את הטרוריסטים בירי על בתי הקפה בפריז. כמו כן, בבריסל נעצר הבוקר אדם ששכר מכונית שהיתה באולם הקונצרטים "בטקלאן", וככל הנראה חשוד כקשור לאירוע.

עדיין נמשכים חיפושים אחרי טרוריסטים שבשטח, כיוון שידוע כי לא כל המחבלים שלקחו חלק באירועים הרצחניים נתפסו. כזכור, המתקפה האכזרית בוצעה ע"י שלושה צוותים קיצונים, שרצחו 129 בני אדם וגרמו לפציעתם של 352 נוספים.

קודם לכן אמרו גורמי מודיעין בארצות הברית לרשת CBS האמריקאית כי הדרכון הסורי שנמצא על אחד המחבלים שנהרגו במהלך האירועים הקשים, ככל הנראה מזויף. לדבריהם, המספרים לא היו נכונים או מתואמים, והתמונה שבמסמך לא התאימה לשם של בעל הדרכון. התובע בפריז, פרנסואה מולינס, אמר כי 99 מהפצועים נמצאים במצב קריטי בעקבות "המעשים הברבריים".