התפתחות בחקירת פיגועי הטרור בפריז. המשטרה המקומית הודיעה היום (שלישי) כי ככל הנראה נמצא הטלפון הסלולרי של אחד המחבלים מפיגועי הטרור בפריז שאירעו ביום שישי. במכשיר נמצאה הודעה בנוסח הבא: "בסדר, אנחנו מוכנים". החוקרים בפריז מאמינים כי המכשיר שייך כאמור לאחד המחבלים ומציאתו עשויה להוות פריצה גדולה בחקירה והוא אף יכול לעזור להביא לתפיסת רשת הטרור החשודה שעומדת מאחוריו, אמרו בכירים במטה ללוחמה בטרור ומודיעין לרשת החדשות האמריקאית ה- CNN.



כזכור, מוקדם יותר דיווחו ב-CNN כי ה"מוח" העומד מאחורי פיגועי הטרור בפריז, עבד אל-חמיד עבוד, זייף את מותו בסוריה כדי שיוכל לחזור לאירופה ולתכנן את המתקפה המשולבת. עוד נחשף כי עבוד אחראי על ניסיון הפגיעה ברכבת בקיץ האחרון בצרפת וככל הנראה היו לו לפחות עוד שני ניסיונות לתקוף כנסיות בפריז באפריל.



גורמים המעורים בחקירה אמרו כי מדובר כעת ב-20 מחבלים שביצעו את הפיגוע בשישי, וכי שניים מהם עדיין נמצאים בצרפת, ויש חשד כי יבצעו פיגועים נוספים. נשיא צרפת פרנסואה הולנד מנסה לגייס לא רק את אירופה לעזרה במלחמה בטרור, אלא גם את נשיא ארה"ב, ברק אובמה, שאותו יבקר בימים הקרובים, במסגרת מאמץ כלל עולמי שסופו לא נראה בימים הקרובים.