מורה בבית ספר יהודי במרסיי שבצרפת נדקר היום (רביעי) ונפצע אך לא נשקפת סכנה לחייו. לפי דיווח ב"סקיי ניוז", התוקפים צעקו אמירות אנטישמיות לעברו וכי הם תומכים בדאעש. על פי כלי תקשורת בצרפת, התוקפים שאלו את הגבר אם הוא יהודי וכשענה לחיוב - דקרו אותו.

שניים מהתוקפים רכבו על קטנוע ואחד מהם לבש חולצה ועליה כיתוב של דאעש. תוקף שלישי הראה תמונה בטלפון הנייד שלו של מוחמד מראח, הטרוריסט האסלאמיסטי שהרג שבעה בני אדם בסדרת פיגועי טרור בדרום צרפת ב-2012. התוקפים דקרו את היהודי בזרוע וברגל והתקיפה הופסקה בזכות מכונית שהגיעה למקום, ואז התוקפים ברחו.

קודם לכן, התובע של צרפת, פרנסואה מולאן, עדכן בפרטי חקירת מתקפת הטרור הרצחנית בפריז בעקבות הפשיטה המשטרתית שנערכה הבוקר בסן-דני, צפונית לפריז. לדבריו, החשוד במתקפת הטרור המשולבת בפריז שנהרג הבוקר בפשיטת המשטרה בסן דני עדיין לא זוהה, וזאת בניגוד לדיווחים לא מאושרים של ה"וושינגטון פוסט", כי עבד אל-חמיד עבאוד, מי שתכנן לכאורה את המתקפה, הוא זה שנהרג בפשיטה שנערכה על ידי היחידה ללוחמה בטרור של המשטרה הצרפתית בסן דני לפנות בוקר.

במסיבת עיתונאים שנערכה הערב (רביעי) בפריז, לדברי מולאן, שמונה חשודים מוחזקים עתה במשטרת פריז, שבעה גברים ואשה אחת. "בעוד שזהותם עדיין לא ידועה", הוא הוסיף, "אני יכול לומר כי עבד אל-חמיד עבאוד וסאלח עבד אל-סלאם אינם נמנים עמם. החקירות מתנהלות עתה במאמץ לזהות את התוקפים המתים, את אלא שנמצאים במעצר, אבל גם את כל מי שהיה מעורב בצורה כזו או אחרת בתכנון ובסיוע למתקפה, בין אם הוא נמצא על אדמה צרפתית או סורית".

 
"ירינו כמעט 5,000 כדורים"
 
מולאן המשיך: "הערב חמישה שוטרים מהיחידה ללוחמה בטרור נפצעו. הפשיטה היתה קשה באופן מיוחד, דלת הביטחון עמדה בסבב הראשון של חומרי הנפץ שלנו, מה שאיפשר לטרוריסטים להתכונן לתגובה ולנקמה. אש רבה כמעט לא הופרעה במשך שעה. אני יכול לומר כי מהצד המשטרתי, ירינו כמעט 5,000 כדורים".
 
"לאחר מכן", הוא הוסיף, "התרחש פיצוץ שהעיד על כך שמחבל התאבד, וגופה נמצאה בין הריסות הבניין. מצב הגופה לא מאפשר לנו לזהותה כעת. האלמנטים הראשונים של החקירה והתערבות המשטרה מובילים אותנו להאמין שהפיצוץ נגרם כתוצאה של אישה שהפעילה את חגורת הנפץ לגופה".

קודם לכן, הודיעו בצרפת כי תתבצענה בדיקות DNA באחת הגופות שנמצאו לאחר המצור הממושך על המחבלים בפרבר הנמצא מחוץ לפריז. דיווחים קודמים מסרו כי עבאוד ברח לבלגיה או לסוריה.

המשטרה הצרפתית החלה את המבצע בשעות הבוקר המוקדמות, ובמהלכו בוצעו חילופי אש כבדים בפרבר הצפוני. עדי ראייה סיפרו כי חילופי האש החלו בארבע לפנות בוקר. גורמים רשמיים אמרו כי אחד מהחשודים נורה למוות וההרוגה השנייה, אישה, שעל פי דיווחים בבלגיה היא בת דודתו של עבאוד, פוצצה עצמה בעזרת חגורת נפץ בזמן שהפשיטה החלה. כמו כן, חמישה שוטרים ועובר אורח נפצעו וכלב משטרתי אחד נורה למוות על ידי החשודים בזמן הפשיטה.

בתוך כך, גורמים במשטרה הצרפתית אמרו כי תא הטרור שנחשף הבוקר (רביעי) בסן דני היה בשלבים סופיים של תכנון מתקפת טרור בשדה התעופה שארל דה גול בפריז, הנמצא ליד סן דני, ובמרכז קניות (Quatre Temps) במחוז העסקים של הבירה הצרפתית. מקורות במשטרה אמרו לערוץ הצרפתי כי הם מאמינים שהחשודים מסן דני יוצרים "צוות רביעי", נוסף על שלושת הצוותים שביצעו את מתקפת הטרור בפריז בשבוע שעבר.

דאעש הציג את הפצצה "שהביאה להפלת המטוס הרוסי" 
מוקדם יותר חשף ארגון דאעש בכתב העת שלו, "דאביק", את פרטי המבצע להפלת המטוס הרוסי בסיני. במגזין הציג הארגון מטען מאולתר בתוך פחית משקה שלטענתו הוא זה שגרם לפיצוץ שהפיל את המטוס.

במגזין נטען כי התוכנית המקורית הייתה להפיל מטוס של אחת ממדינות הקואליציה האמריקאית אך היא שונתה בעקבות התערבותה של רוסיה, בעלת בריתו של נשיא סוריה בשאר אל אסד, הנלחמת בארגון.
 
הארגון פרסם גם תמונות של דרכונים של נוסעי וצוות המטוס, אותם, לפי הטענה, גנבו לוחמי הארגון מאתר ההתרסקות של כלי הטיס. "אלו דרכוני הצלבנים אותם הצליחו המוג'הידין להשיג" נכתב במגזין.