סרטון המתעד את הירי בבית קפה בפריז פורסם הלילה (חמישי) בדיילי מייל. בסרטון נראה אחד המחבלים שלקחו חלק בשורת הפיגועים שארעו ביום שישי בפריז, כשהוא פותח באש לעבר בית הקפה ואת היושבים בו נמלטים ומזנקים כדי למצוא מחסה מהירי. למרבה המזל, איש מהלקוחות במסעדה או מצוות העובדים לא נהרג במתקפה.



בין היתר, נראית בסרטון אישה שישבה בחוץ, שחייה ניצלו בנס לאחר שהיורה כיוון את הרובה אל ראשה, אולם הוא ככל הנראה קיבל מעצור ברובה ואיפשר לאישה שהות כדי לברוח. בתמונות נוספות, נראית אחת המלצריות כשהיא מגנה על לקוחה מאחורי הבר בבית הקפה, בשעה שהכדורים שורקים מעל ראשיהן.



ההערכה היא שהיורה הוא ככל הנראה סלאח עבד א-סלאם, אזרח בלגיה בן 26, שהצליח להימלט וכוחות הביטחון מחפשים אחריו. גורמים המעורים בחקירה אמרו כי ייתכן שאדם שני, בלתי מזוהה, מעורב בירי וייתכן שגם הוא הצליח להימלט.  



עבד א-סלאם הוא אחד משלושה אחים שלקחו חלק במתקפה, יחד עם אבראהים, שביצע מתקפת סולו מחוץ לקפה 'קומפטואר וולטייר' ומוחמד, שנעצר בפרבר הבלגי מולנבק יום לאחר הפיגועים



המשטרה פספסה את ההזדמנות לעצור את האח השלישי, סלאח, כאשר תושאל בזמן שחצה את הגבול לבריסל לאחר ההתקפות. מתנהלת סביבו חקירה בינלאומית. דיווחים כי הוא נעצר על ידי המשטרה הבלגית במולנבק התבררו כלא נכונים. לא נמסרה תגובה מהרשויות.



אמם של שלושת האחים על איברהים, כשאמרה שחגורת הנפץ שלו הופעלה בטעות ואמרה שיכול להיות שתקף כי היה בלחץ. בני המשפחה טוענים כי היו מופתעים שאיברהים התפוצץ ליד אצטדיון סטאד דה פראנס, למרות שבעבר ביקר בסוריה. אמו סיפרה שהם בטוחים שהוא לא תכנן להרוג אף אחד. "זאת לא היית התכנית שלו, זה בטוח". היא אמרה. "העובדה שחגורת הנפץ התפוצצה בלי להרוג אף אחד אומרת הרבה". המשפחה הוסיפה: "ראינו אותו יומיים לפני התקיפות. לא היו סימנים שהם מתכננים לעשות משהו אלים." המשפחה חלקה את הפתעתה: "היינו מאוד מופתעים שסאלח היה מעורב. איברהים היה שונה. ראינו שהוא נעשה קיצוני, לפחות ברמה מסוימת. אבל לא עד כדי כך שנחשוב שהוא יבצע כזה מעשה זוועתי."



מכרים של האח טענו כי לא היה רוצה להפוך למחבל מתאבד: "אולי חומרי הנפץ התפוצצו בטרם עת. אולי זה היה מתוך לחץ"., אמרו. התובעים זיהו את איברהים כאדם ששכר מכונית שהייתה מעורבת בהתקפות. הרכב שימש את הטרוריסטים שרצחו סועדים מחוץ לפיצריה 'קאסה נוסטרה' ו'לה בל אקיפ' קפה. היא נמצאה נטושה במרחק 20 דקות מהמקום כשבתוכה סליק נשק.