תיעוד ראשון פורסם הערב (שישי) של הרגע בו פוצצה עצמה המחבלת המתאבדת הראשונה על אדמת אירופה, חאסנה אייט בולאשן, במהלך מצור משטרתי בעיר סן-דני. בולאשן התבצרה בדירת מסתור עם מתכנני מתקפת הטרור הרצחנית שאירעה בפריז לפני שבוע והביאה למותם של 129 חפים מפשע.

עדי ראיה סיפרו שהיא צעקה: "עזרו לי, עזרו לי, אני לא בת הזוג שלו", שניות לפני שפוצצה עצמה - על מנת לפגוע בכמה שיותר שוטרי ימ"מ צרפתיים שיתקרבו אליה. אמש אישרו באופן סופי השלטונות בצרפת כי עבד אל-חמיד עבאוד, המתכנן של הפיגועים בפריז, נהרג גם הוא במהלך קרב היריות במקום.
 
כמו כן, נחשף היום כי שניים מהמחבלים המתאבדים באצטדיון סטאד דה פראנס במהלך מתקפת הטרור על פריז ביום שישי האחרון עברו מסוריה דרך יוון וטביעות האצבעות נלקחו מהם ב-3 באוקטובר כשעברו במדינה. כך סיפר התובע של צרפת בהצהרתו.
מקורות מודיעין ומשטרה אמרו לסוכנות הידיעות רויטרס השבוע כי המחבל המתאבד זוהה באמצעות דרכון סורי שנמצא בסמוך לגופתו ואולי היו לו שותפים במסעו דרך ארצות הבלקן למערב אירופה.
 



יום לאחר מותה של בולאשן, בני משפחה ומכרים סיפרו פרטים מפתיעים אודות האישה הצעירה שהיה לה "מוניטין רע" והייתה ידועה באהבתה לאלכוהול וסיגריות יותר מאשר לדבקות באיסלאם.
אחיה, יוסוף אייט בולאשן, אמר שלא היה לה כל עניין בדת, היא מעולם לא קראה בקוראן והחלה לעטות רעלה מוסלמית רק לפני כחודש, כך דווח ב"דיילי מייל" ופרסמו תמונת עבר של המחבלת כשהיא מצטלמת בעירום חלקי באמבטיה.