בישראל יחגגו ביום ראשון בשבוע הבא את כ"ט בנובמבר, היום שבו הצביעו מדינות האו"ם על הקמת מדינה יהודית ומדינה ערבית בארץ ישראל בשנת 1947. אבל באו"ם ציינו את כ"ט בנובמבר כיום הבינלאומי לסולידריות עם העם הפלסטיני.



הצעות שעלו בעצרת הכללית קוראות, בין השאר, לשיבת הפליטים הפלסטינים, מטילים את האחריות לטרור על ישראל תוך התעלמות מוחלטת גל הפיגועים ששטף את ישראל בשבועות האחרונים, ומאשימים את ישראל בשינוי הסטטוס קוו בהר הבית. אמנם מדובר בשורה של החלטות הצהרתיות בלבד, ללא יישום או סנקציות, אך מדובר בהמשך העשייה הפלסטינית ההצהרתית באום שאותה במשר החוץ מנסים לסכל. 



בחלק מהנושאים תואשם ישראל בניסיון לשנות את האופי של ירושלים, שינוי הסטטוס קוו וביצוע פרובוקציות מכוונות. תמיכה בפעילות "ועדת פלסטין" שבה שותפות מדינות הפועלות לקידום הנרטיב הפלסטיני וניגוח ישראל במשך השנה הקרובה, - החלטה על המשך מימון המחלקה האחראית לפעילות ההסברה ותמיכה ב"וועדת פלסטין", כולל תחזוק אתר רשמי של האו"ם המציג את הנרטיב הפלסטיני בלבד, החלטה על מימון גוף במחלקת ההסברה של האו"ם להפצת העמדה הפלסטינית, גינוי ה"עוולות" בהתנהלות ישראל ביהודה ושומרון ובעזה. התייחסות לטרור של קיצונים יהודים מקרב המתנחלים בלי אזכור הטרור הפלסטיני. ההחלטה מגנה את ההתנחלויות הישראליות, כולל במזרח ירושלים וברמת הגולן.

אך ההחלטות לא מסתיימות בכך, על פי האו"ם, תימשך הסדרת פעילות הסוכנות המטפלת בפליטים הפלסטינים, והטיפול בהשבת העקורים מ-1967 לבתיהם, יישום ההגנה על האוכלוסייה האזרחית הפלסטינית מפני "צבא הכיבוש הישראלי", הסדרת פעילות ועדת חקירה על התנהלות ישראל ופגיעה בזכויות אדם של הפלסטינים, גינוי ישראל על פגיעה בזכויות הפלסטינים בגדה ובמזרח ירושלים. קריאה לישראל לסגת מהגולן הסורי ולהפסיק לשנות את האופי הדמוגרפי והגיאוגרפי של האזור.