המיליארדר דונלד טראמפ, שלא מפסיק לספק שערוריות במסגרת המירוץ למפלגה הרפובליקנית ולנשיאות ארה"ב, ירד ב-12 נקודות בתוך פחות משבוע.



בסקר שהתבצע אתמול בקרב תומכי המפלגה הרפובליקנית זכה טראמפ ל-31% תמיכה, זאת לאחר שבסקר האחרון זכה ב43%. הירידה מלווה בביקורת על תגובתו ערב הפיגוע בפריז בו נהרגו 130 איש ומאות נפצעו. 



לאחר ההתקפות טראמפ אמר לכתב רשת אנ. בי. סי ניוז כי הוא מעוניין לחייב את כל המוסלמים בארה"ב להיות רשומים במאגר מידע מיוחד. מתנגדיו השוו את ההצעה לרישום של יהודים בגרמניה הנאצית.



טראמפ ספג ביקורת רבה גם בעקבות הערותיו הפוגעניות כלפי הכתב הנכה של ניו ירק טיימס, סרג' קובלסקי. טראמפ לגלג עליו ואמר כי הוא מגן על הקביעות הבלתי מבוססות שלו כי לאחר נפילת התאומים בשנת 2001 הוא ראה בטלוויזיה מאות אלפי אנשים שהריעו למאורע.



עם זאת טראמפ הוא לא המתמודד המוביל היחיד שנופל בסקרים. התוצאות של הניורוכירורג בן קרסון בירידה אף הן, והא מפגר אחרי טראמפ בחצי מהכמות כשבידיו רק 15 נקודות. מאחורי קארסון נמצא סנטור פלורידה מרקו רוביו וסנטור טקסס טד קרוז בתיקו על המקום השלישי, עם שמונה נקודות לכל אחד. ג'ב בוש מדשדש מאחור עם 7 נקודות.