מיהי חברת התעופה הממריאה מעל השאר? טוב, לא נשאיר אתכם במתח, ככל הנראה אתם פחות טסים עם המנצחת של השנה אבל עדיין, למה לא לפרגן? חברת אייר ניו זילנד היא זו שנבחרה כחברת התעופה הטובה ביותר על ידי אתר AirlineRatings.com שמידי שנה מפרסם סיכום שנתי ובו מכריז על החברות המצטיינות.



החברה הניו זילנדית זכתה לשבחים על החידושים שהכניסה לטיסותיה: שירות לקוחות יעיל ואפשרויות ישיבה מתקדמות שהיא מציעה לקהל לקוחותיה. "החדשנות באייר ניו זילנד ממשיכה לסנוור והיא השיקה טכנולוגיה חדשה מדהימה כולל מעקב חדשני על ילדים העולים לטיסה ללא ליווי ואפליקציה נפלאה הדואגת להביא לך כוס קפה מושלם לפני הטיסה שלך", אמר עורך האתר ג'פרי תומס.



למי מאיתנו שלא טס עם אייר ניו זילנד לאחרונה, תדעו שבנוסף לפרסומות המצחיקות שלה הכוללות דגמי הוביטים ודוגמניות של הספורטס אילוסטרייטד, אייר ניו זילנד הייתה גם החלוצה בטכנולוגיית מושבים חדשה שתוכנה כך שהאדם היושב מולך לא יוכל להישען אחורה ולפלוש לחלל שלך וכן הוסיפה שורה של שלושה מושבים עם מקום לרגליים המתרומם מעלה ויוצר מרחב גמיש למשפחות או לזוגות צעירים שנוסעים יחד, אנחנו עוד בהלם מההוביטים.



ומי במקום השני? שוב חברה שפחות רלבנטית לרובנו: קוואנטס האוסטרלית. לדברי האתר, החברה מציעה חידושים ידידותיים ללקוחות כמו שדרוג הטרקלינים שלה בלוס אנג'לס והונג קונג (אל תבנו על ישראל) וגישה נוחה לאינטרנט עם פס רחב המאפשר גלישה מהירה וכן ארבע מנות אפשריות לבחור מתוכן את הארוחה העיקרית בטיסה (כן, כן!) וכל הטוב הזה במחלקת תיירים, מעניין מה הם מציעים במחלקת העסקים.



חברות אמריקאיות למקרה שתהיתם, לא הגיעו לרשימה. אז מי כן נמצא בעשיריה?



1. אייר ניו זילנד


2. קוואנטס האוסטרלית


3. איתיחאד איירווייז מאבו דאבי


4. קתאי פסיפיק מהונג קונג


5. סינגפור איירליינס


6. אמירטס של איחוד האמירויות


7. אווה אייר הטאיוואנית


8. וירג'ין אטלנטיק הבריטית יחד עם ווירג'ין אוסטרליה


9. אול ניפון איירווייז ביפן


10. לופטהנזה הגרמנית