גילויים מעניינים ומביכים, אשר מתפרסמים בעיתונות העולמית, מצביעים על כך שחוץ מלהיות רוצח אכזר, הארכי-טרוריסט סמיר קונטאר, שחוסל החודש, היה קשור גם בשורה של פרשיות מין, חלקן בכפיה. מקורות שהכירו אותו מקרוב, חושפים בפני האתר הלבנוני The Beirut Observer כי קונטאר היה לא פחות מאשר "מפלצת מין". על פי הדיווח, שגם אושר על ידי מקורות באופוזיציה הסורית לאתר ה"ג'רוזלם פוסט", הפרשיות האלו החלו עם שחרורו מישראל בשנת 2008. לדברי אותם מקורות, חלק מפרשיות המין היו בהסכמה, אבל חלק מהן היו בכפיה תוך כדי השמעת איומים. 


לאחר פרסום הידיעה, האתר הלבנוני "The Beirut Observer"  קרס, ויש בלבנון מי שחושדים שמדובר במתקפת האקרים מכוונת כדי לנסות ולהעלים את הידיעה. המקורות מוסיפים, כי את מיטב פרשיות המין ניהל קונטאר מ"משרדו" כאשר ביקר בסוריה בפרברי דמשק, לשם היו מובלים שורה של נשים. אחת מהנשים, כך לפי המקורות, הייתה אלמנתו של פעיל טרור שנלחם יחד עם קונטאר, ואחר כך חוסל על ידי מטען נפץ במכוניתו (שהיו מי שהצביעו על ישראל באחריות לפיצוץ).

גם בתוך חזבאללה, כך מתברר, היו שתהו כיצד אדם כזה מוצג כלא פחות מ"גיבור" על ידי מנהיג חזבאללה חסן נסראללה. "האם ככה מתנהג גיבור התנגדות?", שאל אחד מהם, "האם על אדם שכזה נסראללה שופך איומי נקמה?".

כזכור, סדרת פיצוצים זעזעה את שכונת ג'ראמנה ב-20/12 שבמזרח הבירה הסורית דמשק. על פי דיווחים בכלי תקשורת זרים, מדובר במתקפה ישראלית, בה נהרגה סמיר קונטאר, פעיל בחזית העממית ובחיזבאללה שבשנת 1979 השתתף במתקפת הטרור בנהריה בה נרצחו דני הרן ז"ל ובתו עינת ז"ל. 
 
על פי הדיווחים, מספר טילים פגעו בבית מגוריו של קונטאר בשכונת ג'ראמנה. בסרטונים שפרסמו אוהדי משטר אסד נראה מבנה רב קומתי שנפגע והתמוטט כתוצאה מהירי. עובדי חילוץ הגיעו לזירה ונזק גדול נגרם לסביבות המבנה. על פי הדיווחים ברשת אל מנאר, שני מטוסים של חיל האוויר ירו ארבעה טילים לעבר המבנה. 
 
בתקשורת הסורית דווח תחילה על ירי טילים על ידי המורדים לעבר המבנה, אך דיווחים ברשתות החברתיות בקרב אוהדי המשטר מפנים אצבע מאשימה כלפי ישראל וטוענים כי מדובר בתקיפה שמטרתה היתה חיסולו של קונטאר. על פי הדיווחים שני בני אדם נהרגו בתקרית.