המועמדת לנשיאות ארצות הברית מטעם המפלגה הדמוקרטית, הילרי קילנטון, אמרה כי יכול להיות שחייזרים ביקרו את האנושות, כך פורסם היום (שני) בעיתון Conway Daily Sun. "אני חושבת שביקרו אותנו כבר, אנחנו לא יודעים לבטח", אמרה המתמודדות הראשית למשרת מנהיג העולם החופשי לעיתון בזמן עצירה בניו המפשייר, במסגרת הקמפיין בשבוע שעבר. דבריה של קלינטון נאמרו בתגובה לשאלה על הערתו של בן זוגה, ביל קלינטון, בזמן הופעתו בתוכנית האירוח הלילית של ג'ימי קימל ב-2014, כאשר אמר כי יכול להיות שחוצנים אכן קיימים. "אני רק מקווה שלא מדובר בתרחיש כמו בסרט 'היום השלישי'", הוסיפה קלינטון, כשהיא מתייחסת לסרט שבו חייזרים תוקפים את כדור הארץ.
קלינטון אמרה עוד לכתב ה"סאן" כי היא "מתכוונת לרדת לעומק נושא העב"מים". הכתב ציין כי השניים כבר דיברו בעבר, ב-2007, כאשר קלינטון אמרה כי בעלה מתעניין בחייזרים. קלינטון ציינה גם כי יו"ר הקמפיין שלה לנשיאות, ג'ון פודסטה, ששימש כראש צוות הבית הלבן בתקופת בן זוגה ובתקופת הנשיא ברק אובמה, הוא מעריץ גדול של סיפורי חייזרים. "הוא אף ביקש ממני אישית להוציא את המידע החוצה, בדרך כזו או אחרת", אמרה קלינטון. "אולי אנחנו יכולים לשגר צוות משימה לאזור 51", חתמה קלינטון במה שנראה כמו הלצה קלה.

כזכור, קלניטון המאמינה בחוצנים עומדת להיות סבתא בפעם השנייה בעוד כמה חודשים. לפני שבועיים בתה, צ'לסי קלינטון, צייצה בחשבון הטוויטר שלה על הריונה השני: "בקיץ הבא שרלוט תהיה אחות גדולה! אני מרגישה מבורכת ואסירת תודה". קלינטון גם צירפה תמונה מתוקה של בתה הגדולה שרלוט כשהיא קוראת ספר ילדים בו כתוב "אחיות גדולות הן אדירות".