זעזוע בבריטניה: תמונות שנחשפו הבוקר (שלישי) של איסלמיסט ממוצא הבריטי החשוד כמוציא להורג החדש של ארגון דאעש בשפה האנגלית, חשפו את האדם, שככל הנראה החליף את ג'ון הג'יהאדיסט. הבריטים כבר מכנים אותו כ"ג'ון הג'יהאדיסט החדש" או "ג'יהאדי ג'וניור" , והוא נראה בתמונות לצדו של מטיף דת מוסלמי בריטי, אנג'ם צ'ודארי, בהפגנה בלונדון.

בתמונות נראה החשוד, סידהרטה דאר, הידוע בכינויו אבו רומזיה, יחד עם צ'ודארי בהפגנה של הארגון אותו הקים צ'ודארי "מוסלמים נגד מסעות הצלב" מחוץ לשגרירות האמריקאית בכיכר גרוסוונור במרכז לונדון. 
ההפגנה התקיימה ביום השנה לפיגועי ה-11 בספטמבר ושני הגברים צולמו כשהם לבושים בגלימות לבנות , חודשים ספורים לפני שהארגון הוצא מחוץ לחוק בבריטניה לאחר שמטרתו המוצהרת הייתה "מלחמה באמפריה הבריטית" ופעיליו שרפו דגלי בריטניה ותמונות של חללי הצבא הבריטי במהלך יום הזיכרון הבריטי. 

לאחר שהועלו החשדות נגדר דאר, התראיינה אחותו לטלוויזיה המקומית והודיעה כי "אהרוג אותו במו ידי אם אכן יתברר שהוא ביצע את המעשה". האחות העידה כי קולו של המוציא להורג מסרטוני דאעש דומה במקצת לזה של אחיה וכי היא יודעת שהוא נמצא מחוץ למדינה וחבר לארגוני ג'יהאד. 
 
משמאל, סדהרטה דאר בהפגנה של ארגון "מוסלמים נגד מסעות צלב". צילום מסך, dailymail



דאר נמלט לסוריה לפני כשנתיים לאחר ששוחרר בערבות מהכלא, שם ישב לאחר שהורשע בעידוד ותמיכה בטרור. המוציא להורג החדש של ארגון דאעש נחשף לאחרונה בסרטון בו נראית הוצאה להורג של חמישה "מרגלים בריטים". הדובר בסרטון, החשוד כסדהרטה דאר, גינה את בריטניה ואת ראש ממשלתה דייויד קמרון ואף אמר: "כמה מוזר שמנהיג של אי קטן מנסה לאיים עלינו עם כמה מטוסים" .
חינוך מחדש
ארגון דאעש הגביר באחרונה את מאמציו לבסס את מערכת החינוך החדשה עליה הכריז השנה בשטחים אותם כבש. בעיר מוסול, העיר השנייה בגודלה בעיראק, הוציאו כוחות הארגון להורג מספר מורים ועובדי מדינה לאחר שסירבו לקבל את תוכנית הלימוד החדשה של הארגון.
גאזוואן דאודי, איש המחתרת הכורדית המתגורר במוסול, דיווח לכלי התקשורת במדינה כי המורים הוצאו להורג משום ש"סרבו ללמד לפני תוכנית הלימודים של דאעש משום שהיא מכילה רעיונות קיצוניים ואלימות".
בחודש אוקטובר הודיע הארגון כי הוא שינה את תוכנית הלימוד בבתי הספר בשטחים שבשליטתו בכל רמות הלימוד וכי שאיפתו של הארגון הוא להחזיר את הלימודים למסלולם תחת פיקוח הדוק של מנגוניני המדינה האסלאמית.  כמו כן הודיע הארגון כי בכוונתו להדפיס ספרי לימוד חדשים.