מאז ה-26 לאוקטובר, הגשם באגלוייסרו לא הפסיק לרדת. אפילו זקני העיר, התושבים, האיכרים והחיות שכבר עברו גשם אחד או שניים בחייהם, פשוט כבר לא יכולים להמשיך ככה. התושבים בכפר הוולשי מחכים בקוצר רוח ליום אחד יבש לאחר 82 ימים רצופים של גשם בלתי פוסק. הגשם הבלתי פוסק גורם לא רק למורת רוח בקרב התושבים המקומיים, אלא  גם לבעיות לאיכרים שאינם יכולים להוציא את העדרים למרעה.


למרות החשיפה הגדולה שקיבלו בעולם, בגלל הכמות הלא הגיונית הזאת, באגלוייסרו לא ממש מתעניינים אם ישברו שיא חדש של גשם רצוף. תושבי הכפר מקווים שהיום היבש הבא יגיע ממש בימים הקרובים. אחד האיכרים וחבר המועצה המקומית, ג'ון דייויס, 52, שמתאר את הגשם בדומה לתופעה המבול התנ"כי אמר: "אני חושב שהמקומיים מעדיפים שמזג האויר יתבהר מאשר שישבר שיא חדש."
 
"אפילו הכבשים שלנו שהן חיות סתגלתניות נראות בדיכאון. הצמר שלהן לא מצליח להתייבש בגלל הגשם האינסופי, ולכן גם אני נאלצתי להשאיר אותן בדיר." 
הווארד לואיס, שמנהל את המרכז במחוז, אמר שמעולם לא ראה קרקע כל כך רוויה בגשמים. הווארד בן ה-73, הוסיף: "היו לנו כמה שנים רעות, אבל אני לא זוכר תקופה שבה ירדו כל כך הרבה גשמים ובמשך כל כך הרבה ימים. זה גורם לאנשים להרגיש אומללים, כל מה שאנחנו מקבלים הם שמיים אפורים וגשם". 

תחנת מזג אוויר סמוכה באזור רשמה לפחות 0.2 מלימטרים של גשם ליום – ההגדרה  ליום "גשום".   אבל למרות שלא נרשמה ירידה בכמויות הגשמים, אפשר לומר בוודאות אנשי המקום ניצלו מהצפות, כיוון שהכפר בנוי כ-423 רגל מעל פני הים.

בכל מקרה, על מנת לשבור את השיא הקודם יצטרכו התושבים לסבול עוד כמה ימים. השיא שנקבע שייך עדיין לסקוטלנד - האי איסליי שבו ירדו בשנת 1923 גשמים בלתי פוסקים במשך- 89 ימים רצופים.