ארגון דאעש פרסם הערב (ראשון) סרטון חדש, בו מופיעים חלק מהמחבלים שביצעו את פיגועי הטרור בפריז בחודש נובמבר, כשהם מבצעים הוצאות להורג בשמו של ארגון הטרור הרצחני.



מתמונות שפרסם הארגון טרם הפצת הסרטון נראה הטרוריסט הבלגי , אבו עומר אל בלג'יקי, שכונה "המוח", כשהוא הורג אדם בעריפת ראשו בסוריה. הווידאו צולם לפני הפיגועים שכן, אל בלגי'קי נהרג בתקיפת כוחות המשטרה הצרפתית על דירת המסתור בה שהה, ימים ספורים לאחר הפיגוע. כותרתו של הסרטון היא: "הרגו את הכופרים בכל מקום בו תמצאו אותם".



בתחילת הסרטון נכתב: "קטע זה הוא המסר האחרון של תשעה מאריות החליפות, שנקראו ממאורתם על מנת להביא מדינה שלמה, צרפת, על ברכיה. הם קיימו את מילות התאווחיד וביצעו את מצוות הקוראן בהריגת הכופרים היכן שמצאו אותם". 



סרטון ערוך ברמה גבוהה, צילום: צילום מסך
סרטון ערוך ברמה גבוהה, צילום: צילום מסך



בהמשך הסרטון, קולו של אל בלג'יקי נשמע  כשהוא אומר בצרפתית: "זהו המסר שלי עבור הכופרים הנלחמים במוסלמים וכל האומות שלוקחות חלק בקואליציה. אתם אלו שבאתם אלינו. אתם אלו שהעזו לבוא. אתם טסים בשמים של אללה. אתם אלו שהעזו לבוא לארצותיהם של המוסלמים ולהלחם בהם. בשם אללה, התחלתם במלחמה שהפסדתם בה עוד בטרם היא התחילה. המוג'הידין לא יחדלו להלחם. בשם אללה, המדינה האסלאמית היא האדון, לא העבד.  אנו נבוא אליכם ונטבח בכם בבתיכם, כל זאת בשל המדיניות של המנהיגים שלכם". 
אל בלג'יקי מסיים את נאומו באיום גם על ישראל: "צפו לעוד, צפו לעוד מוג'הידין שיגיעו להרוג אתכם. לא תחיו בביטחון, לעולם לא. אנו ציידים שלא יהססו לשחוט אתכם. אנו טרוריסטים. ובשם אללה אנו נהיה אלו שישחררו את פלסטין".  הסרטון ערוך ברמה מקצועית גבוהה, סימן ההיכר של חטיבת המדיה של ארגון הטרור, ובו נראים יתר תשעת המחבלים כשהם מוציאים להורג שבויים ומאיימים.