תמונת מתנדבת בארגון כבאי האש באוסטרליה המניקה את תינוקה פורסמה בפייסבוק ועודדה אמהות נוספות להצטרף לשרותי הכבאות. התמונהף שנועדה להמחיש את מגוון השירותים המובילים באוסטרליה וכן את היתרונות הרבים שלהם, צברה תגובות רבות של תומכים ולמעלה מ-20,000 לייקים ומספר תגובות שגדל מיום ליום.
 
בעלה של אנג'לה ג'וי שבתמונה, צילם את התמונה בפתיחה קהילתית של תחנה כבאות אש בצפון ויקטוריה, בה מתנדבים שני בני הזוג. "העליתי את התמונה לאחר בקשה מארגון כבאי האש לשלוח תמונות שמייצגות את אוסטרליה", אמר והוסיף: "למרות שלא היה בתמונה דב קואלה, או תמונה של כבאי אמיץ, התמונה סימלה עבורי את הכרת התודה שלי לארגון הרב-גוני הזה והגאווה שלי להיות חלק ממנו".
 
אנג'לה ג'וי, אמא לארבעה ילדים מתחת לגיל 10, אמרה שלא היה בזה ניסיון להפוך את ההנקה בציבור לקונצנזוס, אך אם הדבר הושג, זה בהחלט בונוס נוסף. אחת התגובת הייתה מאם צעירה שהתלבטה באם להתנדב לארגון – ולאחר שראתה את התמונה נעלמו הספקות והאישה החליטה להצטרף מיד. "התמונה מאוד שונה מהמקובל בייצוג ארגוני כבאות ואנחנו בחרנו להשתמש בה כדי לשנות את התפיסה המקובלת על מקום העבודה שלנו", אמרה לוסינדה נולאן, מנכ"לית הארגון.

אימהות רבות הביעו את רצונן להצטרף לשירותי הארגון. "וואו. אני כל כך שמחה לראות את התמונה הזאת. אני באמצע ההריון שלי, אני כך כך גאה באישה היפה הזאת!" כתבה אישה אחת, ואחרת הוסיפה: "זה מדהים! אני כבר חושבת להצטרף". מספר התגובות השליליות היה קטן, אך בין השאר הייתה אישה שכתבה: "אני אמא לתאומים ומניקה את שניהם, ואני כועסת על האימהות האלה שחושבות שהן מוכיחות משהו כשהן חולצות שדיים כך בלי בעיה, בכל מקום".

 

One of the many faces of CFA in 2016.CFA (Country Fire Authority)

Posted by CFA (Country Fire Authority) on Sunday, January 24, 2016