מה אתם הייתם עושים? אישה מפלורידה לא אהבה איך שקצין משטרה נהג בכביש המקומי והחליטה לעקוב אחריו. עד פה זה כבר מוזר אבל האישה לא הסתפקה בזה, נסעה לידו והכריחה אותו לעצור בצד הדרך. מישהי התבלבלה בתפקידים?



קלאודיה קסטילו הפכה לכוכבת רשת לאחר שהיא צולמה בפעולתה יוצאת הדופן והסרטון הועלה ליוטיוב. בסרטון שהועלה רק לפני מספר ימים ועד כה צבר מעל ל-80 אלף צפיות, ניתן לראות את השוטר שחשב שלקסטילו יש בעיה ברכב, ניגש אליה ואז היא מתחילה לנזוף בו. בין היתר, היא הסבירה לו למה היא עצרה אותו בעוד השוטר מהנהן בהקשבה. עוד היא אמרה לו, תוך שהיא בעצמה נשמעת כמו שוטרת, כי היא מעריכה שניידת המשטרה נסעה ב-90 קמ"ש כי היא ניסתה להשיג אותו ונסעה על 80 קמ"ש כשהיא "אוכלת ממנו אבק". היא אמרה לו כי "אתה השארת אותי מאחור ואני רק רציתי לדעת מה מקרה החירום?".





הקצין הנזוף אמר שהוא לא חושב שהוא נהג במהירות מופרזת וכי היה בדרכו לעבודה. "אני מתנצל ואני בוודאות אסע לאט יותר", הוא אמר לה והציע את שמו ומספר התג שלו. לאחר האירוע, מנהל המשטרה המקומי, חואן פרז, אמר כי המקרה ייחקר ותתבצע פעולה מתאימה בהתאם. מה שבטוח, אף שוטר לא ירצה להסתבך עם קסטילו.