הנהגת איחוד האמירויות הערביות הודיעה על הקמתם של משרדים חדשים לענייני אושר וסובלנות במסגרת השינוי הדרמטי באופן פעולתה של הממשלה ב־45 שנות קיומה של הפדרציה שבמפרץ הפרסי.



סגן נשיא האמירויות וראש הממשלה, שליט דובאי שייח' מוחמד בן ראשד אל־מכתום, הודיע בחשבון הטוויטר שלו על "השינויים המבניים הגדולים ביותר בהיסטוריה של הפדרציה", שכוללים איחוד של משרדים והקמתם של משרדים חדשים על מנת לייעל את השירות לאזרחים.



אחת המשרות החדשות היא של שר המדינה לענייני אושר, שתפקידו יהיה "ליצור הרמוניה של כל תוכניות הממשלה והמדיניות על מנת להשיג חברה שמחה יותר". "השר לענייני אושר יארגן ויניע את מדיניות הממשלה כדי ליצור טוב חברתי וסיפוק", צייץ אל־מכתום. בנוסף, נוסד משרד לענייני סובלנות, שנועד "לקדם סובלנות בתור ערך בסיסי בחברה של איחוד האמירויות".



השייח' אל־מכתום ציין: "אנחנו רוצים ממשלה שמתבססת על הכישורים של התושבים, מלבד אספקת שירותים, ממשלה שמתמקדת בהצבת האושר של התושבים בחזית סדר העדיפויות שלה". "אנחנו לא יכולים להוביל את העתיד עם כלים של העבר", הדגיש, "ואנחנו לא יכולים להשיג קפיצות בצמיחה בלי לעצב סוג חדש של ממשל".