הרשויות בהונולולו, הוואי, טיפלו במהלך הבוקר (שישי) בנער בן 16 שמצבו קריטי, לאחר שמסוק אזרחי עליו שהה ביצע נחיתה קשה ליד פרל הארבור. הטייס פספס בכמה מטרים בודדים את אזור הנחיתה, והמסוק צלל אל המים. לפי הצהרת הרשויות, חמשת הנוסעים שהיו בתוכו, חולצו מהמים. 



לאחר ההתרסקות, שתועדה בסרטון וידאו, הגיעו למקום סירות רבות ובני אדם שעברו באזור וסייעו לחילוץ הנוסעים. הנער בן ה-16 שחולץ במצב קריטי, הועבר ע"י שירותי החירום במדינה להמשך טיפול בבית החולים. עוד בין הפצועים - אישה בת 45 וגבר בן 50, שנלקחו לבית החולים במצב יציב. לא נמסרו פרטים על שני הפצועים הנוספים, ביניהם הטייס. הרשויות פתחו בחקירה אודות נסיבות האירוע.


התרסקות המסוק בהוואי

"הורדתי את החולצה וצללתי למים לעזור"



רוי גאנו, עד ראייה שהיה במקום, סיפר: "התגובה הראשונית שלי הייתה שזה מסוק שטס ממש נמוך. הוא ריחף למשך שניות ואז החל לרדת. הוא החטיא את הגדה הסלעית עליה היה אמור לנחות. ראיתי אנשים צוללים למים בניסיון לעזור לחמישה שהיו על המסוק". תיירת מאוסטרליה שהייתה גם היא במקום סיפרה כי שמעה כמה מהלומות עזות, והבינה שהמסוק התרסק אל תוך המים.



אחד מהאנשים שקפצו לטפל בפצועים היה כריס גרדנר, מדריך טיולים שהיה באותה העת בסיור עם תיירים באזור. "הורדתי את החולצה וצללתי פנימה," הוא סיפר. עוד תיאר: "ביחד עם קצין משטרה שהיה בתורנות, ניגשנו אל המטוס ששקע וניסינו לחלץ את הנוסעים שהיו לכודים בחלקו האחורי של המסוק בגלל חגורת המושב".