אם לא היה די באיום של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה לפגוע במיכלי האמוניה במפרץ חיפה, הארגון הלבנוני מציג עוד איום כלפי ישראל. ערוץ הטלוויזיה של חיזבאללה, אל מנאר, פרסם הלילה (שבת) כתבה על מי שכינה יחידת ההאקרים "קאדימון" ("באים") וטען כי היחידה הצליחה לחדור למצלמות האבטחה בכמה מקומות בישראל, כולל של הקריה בתל אביב.



מדובר בפעם הראשונה בה הארגון השיעי מאשר דיווחים קודמים בתקשורת הלבנונית שיחידה זו הצליחה לחדור ל"מקומות רגישים, כולל עמודים ברשתות החברתיות בישראל".



בפרומו של נכתב בערבית ובעברית, תחת הכותרת "הפלת האשליה", נכתב גם כי "אנו מגיעים אליכם גם אם הייתם במשרדיכם. הצעד הבא יהיה גדול יותר".



בכתבה נראים לראשונה ההאקרים שמתחברים למצלמות תצפית ואבטחה במקומות שונים ברחבי הארץ. בכתבה נראו שני קטעי וידאו של אזרחים הצועדים ברחוב וכן קטע וידאו נוסף המראה בליינים בבית קפה קטן, שלא נמסר מיקומו. בתמונה נוספת ניתן לראות מה שנראה כמו משרד ממשלתי בארץ ובו נראים דגלי ישראל.



בראיון שנערך עם חד מחברי היחידה הוא אמר: "הצלחנו לפרוץ ליותר מ-5,000 אתרים ישראלים ב-2015, בהם אתרים רגישים הנוגעים למנגנוני הביטחון הישראליים.