עימות רפובליקני נוסף נערך לפנות בוקר (שישי) בטקסס, זאת לקראת ה"סופר טיוזדיי" שיערך שבוע הבא, בו יצביעו 11 מדינות, שברובן הגדול מוביל איל הנדל"ן וכוכב הריאליטי דונלנד טראמפ. בעימות נרשמה דינמיקה חדשה, כששני המועמדים הנאבקים כרגע על המקום השני, טד קרוז ומרקו רוביו, יצאו במתקפה נגד המועמד המוביל טראמפ. 

רוביו וקרוז ניסו להנחית מכה אחר מכה על טראמפ, שמצדו לא נראה נרגש והתייחס בביטול להתקפות. חילופי האש בין הצדדים היו לפעמים כה אינטנסיביים עד שמנחה העימות איבד שליטה על האירוע. 
"אתם יודעים איפה טראמפ היה היום אם הוא לא היה יורש 200 מיליון דולר מהמשפחה שלו? מוכר שעונים במנהטן", אמר רוביו, שיצא נגד המיתוס סביב טראמפ כמגשים 'החלום האמריקאי'. "הטיפשות. השיגעון", הוא הוסיף בהצהרה המסכמת שלו, בהתייחסו לאיך שטראמפ טרף את הקלפים במירוץ הרפובליקני. רוביו הזכיר גם את פשיטות הרגל להן טראמפ אחראי, וניסה להטיל ספק בידע שלו בענייני מדיניות ציבורית. 

כשטראמפ חזר על נקודה פעמיים, התפרץ רוביו: "עכשיו הוא חוזר על עצמו", אמר הסנאטור, שהותקף עצמו בצורה אגרסיבית בעימות בחודש שעבר, לאחר שחזר שוב ושוב על משפט אחד. טראמפ ירה חזרה: "ראיתי אותו חוזר על עצמו ארבע פעמים לפני כמה שבועות, ואני חייב לומר לכם שזו הייתה קריסה מוחלטת. ראיתי אותו קורס על הבמה כמו שבחיים לא ראיתי בן אדם". 
גם קרוז, שצריך ניצחון במדינת הבית שלו בטקסס שבוע הבא, הצטרף למתקפה, והדגיש שטראמפ יהיה יריב חלש מול המועמדת הדמוקרטית, הילרי קלינטון בבחירות הכלליות. טראמפ הגיב בזלזול על רצף ההפסדים של קרוז ואמר "אם אני לא אנצח את קלינטון, אז אותך היא בטוח תשחט, לא? אני יודע שאתה מובך, אבל תמשיך לנסות", אמר טראמפ. 
"אתה יכול לחזור לתרופות שלך", אמר קרוז לטראמפ בשלב מסוים והוסיף: "אתה יכול להירגע".
טראמפ נמצא במומנטום משמעותי ביותר לאחר שניצח בפער בשלושת המדינות האחרונות בהן נערכו פריימריז - ניו המפשייר, דרום קרוליינה ונבאדה.