מושל ניו ג'רזי, כריס כריסטי, שפרש לפני כשבועיים מהמירוץ הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, הודיע הערב (שישי) כי הוא תומך במועמד המפלגה הרפובליקנית, דונלד טראמפ, לנשיאות מטעם המפלגה. כריסטי הביע את תמיכתו במהלך מסיבת עיתונאים ואמר כי "טראמפ יעשה מה שצריך לעשות כדי להגן על העם האמריקני".



במסיבת עיתונאים משותפת עם טראמפ במסגרת הקמפיין של מנחה הריאליטי לשעבר בטקסס אמר כריסטי כי טראמפ הוא בעל הסיכוי הטוב ביותר להביס את הילרי קלינטון בבחירות לנשיאות. "האדם היחיד שהילרי וביל קלינטון אינם רוצים לראות על הבמה בספטמבר הוא דונלד טראמפ", אמר כריסטי. בתגובה אמר טרמאפ כי הוא שאף לזכות בתמיכתו של כריסטי.
כזכור, השבוע ניצח טראמפ בבחירות המקדימות של המפלגה הרפובליקאית שנערכו בנבאדה. הסנאטור מרקו רוביו הגיע למקום השני, בפער קטן לפני הסנאטור טד קרוז.


"חבר טוב"

כריסטי הוסיף כי "טראמפ הוא חבר טוב. הוא חזק ומנהיג צלול ובהיר, והוא מישהו שהולך להוביל את המפלגה הרפובליקנית לניצחון בנובמבר על הילרי קלינטון, שהוא הדבר החשוב ביותר שאנו יכולים לעשות".
טראמפ, מנחה הריאליטי לשעבר ומיליארדר אמריקני ידוע, ניצח שלוש פעמים ברציפות את הפריימריז בניו המפשייר, דרום קרוליינה ונבאדה. עניין זה מקשה על תומכי המפלגה שהכחישו עד עתה את נסיקתו לצמרת להמשיך לעשות כן, ומחדיר אווירה של קבלה עגומה של המצב בקרב פעילי המפלגה בוושינגטון. לדעתם, יש לטראמפ עתה תזמון טוב מדי מכדי לעצור אותו, במיוחד אם יזכה בפריימריז בדרום בשבוע הבא.
מסקרי דעת קהל שנעשו לאחרונה, עולה כי טראמפ צפוי לנצח בסופר טיוזדיי בשבוע הבא, וכי הוא הולך ומסתמן כמועמד המוביל של המפלגה הרפובליקנית לבחירות לנשיאות ארצות הברית.