לא להאמין: מורה שקיימה יחסים אינטימיים לכאורה עם אחד מתלמידיה, מואשמת שנתנה לו אקדח שיתכן ושימש באירוע ירי. המורה ג'יימי הייאט בת ה-31 מדטרויט, ארצות הברית, נעצרה על ידי המשטרה בחודש בינואר, יום לאחר שהתפטרה ממקום עבודתה כמורה בכיתה ג' בבית הספר לזלי וודוורת'.



המורה לשעבר מואשמת בתקיפה מינית של התלמיד. היא הואשמה בבית המשפט בהתנהגות מינית עבריינית מהדרגה הראשונה והתנהגות מינית פלילית מהדרגה השלישית. לטענת המשטרה, הקשר בין המורה לתלמיד החל בקיץ של שנת 2014 ונמשך עד סוף השנה. מדובר בתלמיד שהיה בן 13 כאשר השניים החלו לקיים יחסי מין, על פי רישומי בית המשפט. בנוסף, הייאט דיווחה למשטרה המקומית כי אקדח השייך לה נגנב, הועמדה לדין באשמת הגשת דוח עבירת שווא ב-5 בפברואר בבית המשפט המחוזי, לאחר שהתברר כי נתנה את האקדח לתלמיד.



עוזרת פרקליטת התביעה, קתלין הוקינס, אמרה לשופט דריל מזור במהלך שימוע בבית המשפט המחוזי ג'קסון קאונטי, כי "אנו מאמינים שהנאשמת רכשה בעבר כלי נשק, נתנה אותו לקורבן בן ה-14 והנשק התגלה מאוחר יותר כזה ששימש לאירוע ירי בפרק לומיס". "ברור שמרשתי מתחרטת על הרבה דברים ועל כל מה שקרה", אמר עו"ד של הייאט שמינה בית המשפט, פיליפ ברקהיימר. 



הבלש גארי שקיואט שהיה שותף לחקירה, אמר בבית המשפט כי הייאט הודתה בקיום יחסי מין עם הנער והוא הוסיף: "היא טיפחה מערכת יחסים עם התלמיד שהובילה בסופו של דבר את שניהם להמשיך את מערכת היחסים שלהם זמן קצר אחרי הלימודים". הקורבן לכאורה סיפר למשטרה כי הייאט הייתה נכנסת איתו למיטה "כל כך הרבה פעמים שהוא לא יכול אפילו להתחיל לספור כמה פעמים". מקרים אלה, לדברי הבלש שקיואט, התרחשו בביתה של המורה ופעם אחת בחניון.



בשלב מסוים במערכת היחסים שלהם, הייאט הוציאה ייפוי כוח נוטריוני על התלמיד בזמן שאביו היה בכלא על הפרה של תנאי מעצר, כך מסרה המשטרה.  הייאט עברה הערכה פסיכיאטרית שתכריע האם הייתה מודעת למעשיה, אם תורשע היא עלולה להישלח למאסר עולם.